Ehhm.. redelijk. Niet dat eht slecht ging maar echt goed nou ook weer niet. En Nike loopt nog steeds te klote met de galop daar in die bak. Dat ligt echt niet aan mij.. want als ik dan ergens anders ga galopperen kan ze ut ineens wel normaal Heeft ze gewoon moeite mee in die bak. (is écht altijd als ik daar rij) Draven ging opzich wel.. Alleen wou ze niet zo lopen zoals waarmee ik laatste tijd meer mee bezig ben Maarja, dat ging dan wel redelijk. En toen ging ik middendraf doen.. en begeve moment echt achterhand deronder.. fijn gelijk en ze gooide beetje met der beentjes. En met draven met eerst lichtrijden en dan doorzitten heeft ze meestal dat ze zich erg gaat spannen. En toen ik der probere dieper in te stelle en begeve moment liep ze echt vet fijn Maar toen kreeg ik discussie met lesgever omdat hij vond dat ik Nike niet zo laag moest laten lopen.. En ik vond dus van wel omdat Nike ut erg moeilijk vind om zich dan goed te ontspannen en ze heeft nog nooit zo op die manier durven ontspannen met dat.. dus ik had zoiets nee moet wel zo Maarja.. niet super, niet slecht. Gewoon beetje rondkneure
Haha Hij heeft wel ergens gelijk.. want als Nike daar nu gewoon niet zoveel moeite mee zou hebben en ook op normale hoogte ontspannen zou kunnen lopen dan ist btje onnodig om der dan dieper te laten lopen natuurlijk.
Maarre, Breda.. Wie wil wie wil? (is een serieus idee!) Je kunt er met de trein heen, of auto natuurlijk Voor mij is het een half uurtje met de scooter. PB maar als iemand wil
weet je hoe moeillijk het is om het eten voor de meeting te regelen als robin en patsy komen bij robin eten we al frieten dan lusten ze dit niet en dat niet haha