Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sneeuwpop schreef:sureido schreef:Het scheelt al erg veel dat ik 5 jaar eigen paarden heb gehad, maar vanwege tijd gebrek is de laatste verkocht.. nu begint het weer te kriebelen maar geld voor een eigen heb ik gewoon niet, dan is een bijrijdpaard wel echt perfect. Ik snap wel dat jullie het moeilijk vinden een geschikte kandidaat te vinden, het is wel je eigen paard waarover het gaat!
Ik raad wel aan om er eerst weer in te komen, desnoods naar een manege.
In het begin zul je echt wel merken dat je niet verder kunt gaan waar je gebleven was na 5 jaar, maar echt weer moet wennen.
Als eigenaar Neem ik liever geen risico met iemand die zichzelf niet voorbereid. Want de kans is aanwezig dat je na een maand toch wil stoppen omdat het tegen valt etc. Niet iedereen is een doorzetter en zeker niet wanneer je een eigen paard gewend bent. Daarbij moet je als eigenaar er doorheen kijken als je moet wennen, ik vind dat niet correct. Wennen aan het paard is al lastig genoeg, om te kunnen beoordelen of het wat gaat worden.
Anke schreef:Haha..om me heen hoor ik: je bent gek dat je dit doet!
Het kost veel tijd en energie. Ooit zit er wellicht een leuke tussen die jarenlang zal blijven komen om de pony's te verzorgen.
En dan kan ik zeggen...blij dat ik elke keer weer opnieuwd een kans heb gegeven aan een jonge meid.
dynara schreef:Anke schreef:Haha..om me heen hoor ik: je bent gek dat je dit doet!
Het kost veel tijd en energie. Ooit zit er wellicht een leuke tussen die jarenlang zal blijven komen om de pony's te verzorgen.
En dan kan ik zeggen...blij dat ik elke keer weer opnieuwd een kans heb gegeven aan een jonge meid.
Hier ben ik wel mee eens, misschien loop je zo wel een leuke ruiter mis.
En je merkt al snel wat voor een instelling iemand mee heeft gekregen, hoe de moeder misschien reageert op dingen en ik zal wel echt duidelijkheid vragen dat je iemand voor lange tijd zoekt wat hun toekomst plannen zijn.
Misschien willen ze een eigen aanschaffen maar moet ze eerst een jaartje een verzorg pony kunnen volhouden?
Anke schreef:Oh wat jammer dat ze zo vervelend hebben gedaan.
Verhuizen is iets wat je vast niet vaak doet. Dus als je eenmaal gesetteld bent en je hebt een fijne verzorgster, ben je er ook weer een tijd vanaf!
dynara schreef:Ik heb mijn advertentie alweer verwijderd op facebook.
Al een paar reacties gehad maar niemand is gekomen uiteindelijk.
Weet niet als ik er een alweer op bokt moet plaatsen... blijft moeilijk