Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
enamorada schreef:Dus het zou niet raar zijn als ik aan de eigenaresse van mijn bijrijdpaard zou vragen van: 'goh, zou ik het nummer van jullie da mogen hebben just in case?'
Paard staat aan huis en ik ben vaak alleen als ik daar ben.
Marije_jiplover schreef:Ik vind een (slag)aderlijke bloeding best een reden om zonder tussenkomst van mij een dierenarts te bellen.
Liever zsm een dierenarts erbij dan afwachten tot ze mij bereikt hebben en het paard al half is doodgebloed.
Marije_jiplover schreef:Klopt. Dat schreef ik in een eerdere post ook al, dat wanneer er echt paniek is dat het mij niet kan schelen welke dierenarts ze bellen.
Maar als je als bijrijder helemaal geen dierenartsen in de omgeving kent en nog moet gaan zoeken op internet ofzo...
Is een lijstje met belangrijke nummers in de kast geen overbodige luxe.
Marije_jiplover schreef:Sjolvir schreef:VT, dat is fijn dat je iemand gevonden hebt voor Django.
Ik zoek eigenlijk nog gewoon wandelaars/losgooiers/aandachtsgevers, voor Toobs en Heps, voor extra rondje aandacht zeg maar (zeker nu ik dat niet kan, hoop dat volgend jaar toch weer zelf te kunnen), maar die zijn heel dun gezaaid.
Overigens mag Toobs voorlopig niet los en is gedegradeerd tot handwandelpaard wegens blessure, waarbij, snelwandelen, vliegeren met paard en comawandelen elkaar afwisselen zonder herkenbaar patroon.
Dat lijkt mij een heel enge om aan een vreemde over te dragen.
Daar zat ik niet rustig bij thuis, als er dan iemand anders met mijn paard aan de wandel zou zijn die mijn paard ook niet kent.
Snowy2016 schreef:Of van die berichten dat er interesse is maar dat het paard verplaatst moet worden naar een andere plaats.
T fatsoen is ver te zoeken.
mcjv schreef:Snowy2016 schreef:Of van die berichten dat er interesse is maar dat het paard verplaatst moet worden naar een andere plaats.
T fatsoen is ver te zoeken.
Bij mij reageerde destijds een vrouw, ik zocht een verzorgster voor 2 dagen pw, of ze verplaatst kon worden naar een dikke 40 km hier vandaan want dan kon ze vaker komen. Uh, ik wil zelf ook nog gaan en ik zoek maar iemand voor 2 dagen.
germie schreef:Ik verplaatst ook niet, de motivatie voor mij is dat de stal goed is, dus dan is verhuizen niet nodig. Stel je doet het wel, en de bijrijder besluit 3 maanden later te stoppen, dan staat je paard misschien wel op een stal waar jij je niet prettig voelt. Wil je dat dan? Ik niet.