Gelukkig is de nieuwe stal wel een ontzettende verbetering tov de andere voor de paarden dus daar kan ik alleen maar blij om zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roosje01 schreef:Ja gelukkig wel anders zaten we dalijk opgescheept met een onhandelbaar paard die helemaal niet 6 blijkt. Wel jammer dat we nu nog paardloos zijn had me al op verheugd vrijdag weer te kunnen rondhobbelen. Als jullie nog tips hebben voor een leuke brave grote pony klein paard max 1.60 6-10 jaar oud in zuidholland.
Roosje01 schreef:Hebben nu een nrps merrie op het oog van 1.46m stevige pony om te zien. als ze gaat kijken mag ik mee om te kijken of het voor mij ook past, want gaat ook soms een vriendin van haar op rijden die ook mijn lengte is.
Roosje01 schreef:Eigenaar is bij een prachtige ruin wezen kijken was opslag verliefd toen ik de fotos kreeg7 jaar 1.52m en zwart met kolletje. Hij viel in de smaak ze gaat nog een keer kijken was erg braaf met rijden ruime gangen. Hoop dat hij het word.
Roosje01 schreef:Er is een nieuw paard gekocht kreeg opeens appje dat ze vandaag gebracht was. Alleen is het een kleine smalle tinker merrie geworden en ben dus bang dat ik daar niet op ga passen... ook zouden we op de manege gaan staan en nu staat ze opeens ergens afgelegen in de polder wat niet heel dichtbij is. Hoop dat ik dat kwa afstand ga halen voor werktijd. Had voorheen late diensten op vrijdag begon vaak pas om half 8 savonds, maar helaas sinds een paar weken begin ik steeds om 5uur al de scholieren hebben nu de late diensten. Vroeg naar stal gaan is helaas geen optie omdat ik op donderdag wel late diensten heb tot half 3 en dus niet voor 3uur snachts thuis ben.
Klink misschien beetje ondankbaar in mijn post maar heb gewoon heel erg mijn twijfels hierover. De bedoeling was een grote dressuur pony kopen en dan word het een kleine tinker. Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel, maar ben echt bang te groot en te zwaar te zijn. Eigenaresse is zelf een kop kleiner dan mij.
Anoniem schreef:Ik denk toch dat ik vanavond een advertentie ga plaatsen. De kans dat ik in mijn omgeving (Zoetermeer) iets ga vinden schat ik niet heel groot dus ik kan net zo goed eerder beginnen.