Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjolvir schreef:VT, dat is fijn dat je iemand gevonden hebt voor Django.
Ik zoek eigenlijk nog gewoon wandelaars/losgooiers/aandachtsgevers, voor Toobs en Heps, voor extra rondje aandacht zeg maar (zeker nu ik dat niet kan, hoop dat volgend jaar toch weer zelf te kunnen), maar die zijn heel dun gezaaid.
Overigens mag Toobs voorlopig niet los en is gedegradeerd tot handwandelpaard wegens blessure, waarbij, snelwandelen, vliegeren met paard en comawandelen elkaar afwisselen zonder herkenbaar patroon.
myk_en_shant schreef:Ach sommige mensen woonden maar enkele reis 80 km van mijn paard af, en dan nog stug reageren dat ze het wil proberen![]()
De meeste kijken niet effe op google maps of het haalbaar is, ze reageren gewoon en niet alleen jonge meisjes, maar ook oudere
enamorada schreef:Even een vraag voor de eigenaren: heeft jullie verzorger(s)/bijrijder(s) het nummer van jullie dierenarts? Ik vraag dit me af omdat ik nu steeds vaker alleen op het erf ben bij mijn bijrijdpaard en de kleine kans dat er iets goed mis gaat altijd aanwezig is. Ik zou dan wel graag willen weten wie ik moet bellen als de eigenaar er niet is of als ik die niet te pakken krijg of het is een noodgeval. (Een schrammetje is natuurlijk geen noodgeval en daar zal ik ook niet zomaar de dierenarts voor bellen, maar dat begrijpen jullie ook wel.) Hoe denken jullie hierover?