Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knorretjee schreef:Ik heb nu een verzorgpony samen met een vriendin, alleen mijn vriendin rijd heel wat niveautjes lager dan mij. 1e keer dat ik erop reed was de pony super, luisterde perfect naar mijn hulpen. De pony is al zo gewend aan haar hulpen dat ik de mijne niet meer kan toepassen (zoals been geven enz.) We kunnen alleen buitenrijden door de bossen. Maar ik vind het niet meer zo leuk omdat ik steeds met een pony zit die niet luistert, en ik ga niet groffer rijden, Want ik vind het niet nodig om tegen zijn buik te schoppen... De pony gaat zijn eigen gang en dat vindt mijn vriendin goed, maar als ik naar rechts wil mag de pony niet naar links van mij.
Ik heb mijn vriendin al aangeboden om een tijdje te lessen bij de manege waar ik rijd. Maar dat wil ze niet. En ik zit er nu een beetje mee, zo wordt rijden niet echt leuk
Marocje schreef:Danique schreef:Misschien kan jij juist les gaan volgen?
Dat dus. Dat de pony ineens helemaal niet meer aan de hulpen is kan echt niet (alleen) aan jouw vriendin liggen.
xIeer schreef:Gezocht in omgeving Steenwijkerland.
CurlyCoat schreef:Een goede vriendin van mij krijgt net een bericht van haar verzorger dat ze ermee gaat stoppen.
Nu is ze dus weer op zoek naar een nieuwe verzorger voor haar knappe paardje.
Als er toevallig iemand in de buurt van Wageningen een verzorgpaardje zoekt, mag diegene mij een pb sturen met je ervaringen etc.
Mijn vrienden vraagt wel een bijdrage van €50 per maand en heeft het liefst iemand van 15 jaar of ouder.
0407Tamar schreef:CurlyCoat schreef:Een goede vriendin van mij krijgt net een bericht van haar verzorger dat ze ermee gaat stoppen.
Nu is ze dus weer op zoek naar een nieuwe verzorger voor haar knappe paardje.
Als er toevallig iemand in de buurt van Wageningen een verzorgpaardje zoekt, mag diegene mij een pb sturen met je ervaringen etc.
Mijn vrienden vraagt wel een bijdrage van €50 per maand en heeft het liefst iemand van 15 jaar of ouder.
Ik ken onwijs veel mensen in de omgeving! (ik woon in Zetten) zal eens rondvragen! (zag dat het om Sharr ging) die ken ik toevallig ook. Ben toen ook wezen kijken voor Angel