Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:01

Dankjewel Bay voor de tip

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:40

Ik hoop dat het nu beter is. :)

Bay

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:44

Ja beter! :) Heel duidelijk :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:49

Leuke advertentie, hoor!
Jammer dat je niet hier in de buurt woont ;)

Succes!

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:49

Knorretjee schreef:
Ik heb nu een verzorgpony samen met een vriendin, alleen mijn vriendin rijd heel wat niveautjes lager dan mij. 1e keer dat ik erop reed was de pony super, luisterde perfect naar mijn hulpen. De pony is al zo gewend aan haar hulpen dat ik de mijne niet meer kan toepassen (zoals been geven enz.) We kunnen alleen buitenrijden door de bossen. Maar ik vind het niet meer zo leuk omdat ik steeds met een pony zit die niet luistert, en ik ga niet groffer rijden, Want ik vind het niet nodig om tegen zijn buik te schoppen... De pony gaat zijn eigen gang en dat vindt mijn vriendin goed, maar als ik naar rechts wil mag de pony niet naar links van mij.
Ik heb mijn vriendin al aangeboden om een tijdje te lessen bij de manege waar ik rijd. Maar dat wil ze niet. En ik zit er nu een beetje mee, zo wordt rijden niet echt leuk ;(

Wat jammer zeg, maar dat is nou eenmaal een nadeel ervan. Als zij er niks aan wil doen (en de eigenaar er blijkbaar ook niks van vindt?) en jij gaat je er zo aan ergeren dat je het niet meer leuk vindt, dan zou ik een ander paardje zoeken waar jij je wel fijn bij voelt. Jammer voor de pony, maar dat meisje is niks verplicht (neem ik aan).

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:51

Je kunt het ook als een uitdaging zien om de pony wat te leren!
Misschien nog gemakkelijker dan je vriendin ;)

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:04

Tis misschien niet leuk, maar ik zou inderdaad een andere verzorgpony zoeken en tot die tijd deze houden.

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:11

Ik zou niet te snel afhaken. Is misschien juist een motivatie om nog beter je best te doen. Zien dat je dat eigenwijze eruit krijgt. Niet te snel opgeven zeker paardeneigenaren vinden dit niet fijn. Ga eens na hoeveel mensen in jou schoenen zouden willen staan. En anders eens met de eigenaar over hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:29

Misschien kan jij juist les gaan volgen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 01:02

Danique schreef:

Dat dus. Dat de pony ineens helemaal niet meer aan de hulpen is kan echt niet (alleen) aan jouw vriendin liggen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 01:08

Marocje schreef:
Danique schreef:

Dat dus. Dat de pony ineens helemaal niet meer aan de hulpen is kan echt niet (alleen) aan jouw vriendin liggen.

Mee eens, de pony weet wel hoe het moet, want dat bleek dus de eerste keer dat ze hem reed. Nu ligt het zeker niet alleen aan de pony of vriendin als die nu ineens niet meer goed aan de hulpen is. Het is niet zo dat ie ineens al het gevoel kwijt is. Ik ben bang dat ze de "fout" bij haarzelf moet zoeken en niet bij haar vriendin. Een goede ruiter moet hier doorheen kunnen rijden, zonder grof in de hulpen te worden. Consequent zijn en niet wijzen naar een ander is hier de oplossing imo.

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 08:25

Rijd jij zelf les? (denkt t wel)

xIeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:16

Ik ben inmiddels ook weer op zoek naar een verzorgpony/verzorgpaard. Ik rijd nu net twee maanden na vijf jaar gestopt te zijn geweest weer op de manege, helaas is de manege verkocht en houden de manegelessen op. Ik ben dus op zoek naar iets anders. Dit mag een andere manege zijn, maar ook een verzorgpony of verzorgpaard.
Op dit moment heb ik nog elke week groepsles en één keer in de twee weken zitles/privéles.

Ik ben 20 jaar oud en rond de 1.70, mijn houding is niet erg goed (meer), maar ik wil graag leren. Ik vind het ook niet erg om lessen te nemen, ik wil graag beter leren rijden. Als rijden eerst nog niet mogelijk is, is dat geen probleem. Ik vind het ook heerlijk om met de paarden te knuffelen en te poetsen.

Ik heb vroeger (toen ik een jaar of 13/14) was een Haflingerruin geleast, wat inhield dat ik hem drie keer per week reed. Dit was twee keer vrijrijden en één keer groepslessen.

Gezocht in omgeving Steenwijkerland.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:29

Is er hier iemand die met een leuke nmprs pony wilt mennen? (Mogen ook wedstrijden gereden worden)

Teun staat in Spankeren, dit is tussen zutphen en Arnhem in.

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 15:05

Advertenties kun je bij de bokt markt plaatsen ;)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 15:10

Daar staat ie ook op ;)
Maar omdat dit een topic is waar mensen een verzorgpony zoeken, kan het geen kwaad om te vragen toch?

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:57

das waar (altijd reclame blijven maken voor je advertentie) *\o/*

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 20:52

Knorretjee

Als een lesklant/verzorgster/bijrijder op mijn paardje gereden heeft, voel ik ook weleens verschil erna. Echter zet ik ze dan zelf weer lekker fijn op de hulpen.
Dus dan aan jou om de hulpen weer fijn te maken.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:11

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:57

Een goede vriendin van mij krijgt net een bericht van haar verzorger dat ze ermee gaat stoppen.
Nu is ze dus weer op zoek naar een nieuwe verzorger voor haar knappe paardje.

Als er toevallig iemand in de buurt van Wageningen een verzorgpaardje zoekt, mag diegene mij een pb sturen met je ervaringen etc.
Mijn vrienden vraagt wel een bijdrage van €50 per maand en heeft het liefst iemand van 15 jaar of ouder.

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:19

CurlyCoat schreef:
Een goede vriendin van mij krijgt net een bericht van haar verzorger dat ze ermee gaat stoppen.

Als er toevallig iemand in de buurt van Wageningen een verzorgpaardje zoekt, mag diegene mij een pb sturen met je ervaringen etc.
Mijn vrienden vraagt wel een bijdrage van €50 per maand en heeft het liefst iemand van 15 jaar of ouder.

Ik ken onwijs veel mensen in de omgeving! (ik woon in Zetten) zal eens rondvragen! (zag dat het om Sharr ging) die ken ik toevallig ook. Ben toen ook wezen kijken voor Angel

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:02

0407Tamar schreef:
CurlyCoat schreef:

Ik ken onwijs veel mensen in de omgeving! (ik woon in Zetten) zal eens rondvragen! (zag dat het om Sharr ging) die ken ik toevallig ook. Ben toen ook wezen kijken voor Angel

Hahaha ja gaat om Sharr en Angel, ik ben Angela. :+

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:16

Waaahahaha vandaar!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 01:50

Moderatoropmerking:
Ik heb bij deze een paar off-topic reacties verwijderd. Graag weer ontopic, of voel je vrij een topic te openen over rare dingen die je tegenkomt in poetskisten.

Love_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 09:30

oke