Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar weet iemamd een verzorgpony in Almere. Als ik er eindelijk een heb zeggen ze altijd. Ja de stal met Pony/paard staat in eemnes/blaricum/enz. Het maakt mij niks ui of het allee bijrijden is of alleen verzorgen. Als het maat iets is
Eigenaresse had spontaan aangeboden te rijden, jammer genoeg door omstandigheden ging het niet. ( Ze wou mij aan de Longe hebben, maar het regende ernstig en dan is de binnenbak onwijs druk. Dan loop je iedereen in de weg)
Erg leuk! Volgende week staat mijn eerste les geboekt. Vind het spannend! Weer een vreemd paard, ben beetje bang onwijs slecht te zijn... De eigenaresse heeft me ook niet zien rijden op dat vlak
.. komt vast wel goed, maar heb toch gezonde kriebels!
maar hoe je het gaat ervaren!

. Nee grapje ik ben nog steeds aan het zoeken. Maar ik ben nu al 2 jaar bezig met zoeken. Dus ja het kan nooit lang genoeg duren. Of het is te ver, of te duur, of het paard is heel pittig, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vaak heb ik een verzorgpaard gevonden die precies goed is, DAN IS HET TE VER!! Zo irritand.