Superleuke pony op concour met klein meisje dat M2 reed Ze reed die pony echt goed! Paar foto's: (verwijder ze zo omdat ik niet zkr weet of ik ze hier mag laten staan)
Edit: foto's verwijdert
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 05-08-06 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
jaah als het morgen nog zo is dan gaan we terug en dan eist mijn ammie een foto maar de nightcare staat bij ons zowiezo niet goed bekend dat ze echt wat doen
jaah ik heb gelukkig geen gevoel er meer in das het enigste voordeel, ik zei al tegen me moeder, en of dat ik zo kan paardrijden maar hoe is het verder met jou ?
Haha Zit niet goed dan .. als je der geen gevoel meer in hebt. Ok met pijn wel Ja wel goed opzig.. Alleen spier in me arm gaat soms vastzitte (irri!) en in me benen is iets :s Gisteren zat ik ff op Mariska en kon niet eens normaal zonder pijn op der zitte :s En heb niks raars gedaan.
Was ook best pijnlijk... Zou idd kunnen ja. Heb het met lopen vooral aan de achterkant van me linkerbeen + soms ook rechterbeen en toen ik op Mariska zat ook aan de voorkant van me benen bovenaan ergens :s Dat van in de spier in me arm is als ik langere tijd ergens kracht heb moeten zetten dat me spier niet meer los wil laten :s En normaal kan ik me spieren echt helemaal laten ontspannen als ik wil.. maar dan laat die niet los.
lekker irritant dat heb ik ook wel eens en dan sla ik gaat het vanzelf weer goed
ik had trouwens die student uitgelachen toen ik haar gezicht zag toen ze hoorde dat toen dat met me vinger gebeurt was, dat het topje scheef stond en dat ik het weer recht had gezet zelf je had dat gezicht moeten zien, toen ik vertelde dat ik het ook met me knie had gedaan dat ie uit de kom was en hem zelf terughad gezet... dat gezicht was echt grappig
Had getypt: Whaha Ik zie ut al helemaal voor me *kijkt naar knie. Oeh dat is niet zo goed *trekt aan knie.. zo dat is beter
Denk het idd ook. Agja.. heb toch altijd wel weer wat. Zo irritant ook met veel dingen.. Ik wil zelf zo veel doen, maar me lichaam werkt niet echt mee Bijv. vandaag. Stallen van de pony's uitgemest en moest eerst weer ff uitrusten terwijl ik, al zeg ik het zelf, een goede conditie heb. En ook met gym bijv. met rennen. Ik wil best goed meedoen en alles. Maar dan krijg ik natuurlijk weer last van me ribben of me astmatische bronchitus gedoe.. Of ik heb weer zo'n last van me voete dat lope derop pijn doet, of weer wat anders. Naja.. echt zo irri altijd!
Bij een jonge in me klas was de slang ontsnapt.. na een half jaar of jaar.. weet niet meer zkr wat is was kroop die gewoon op de trap. Heeft steeds op de zolder gezete waarschijnlijk en geleeft van de muizen daar.. en is later dood gegaan omdat die iets wat de muizen hadden had overgenomen. (ziekte)
Robin ; leuke foto's ziet er goed uit hoor ze kraken mij ook vaak af, maar ik heb bij bijna nog niemand gezien dat ze een goed bericht gaven zat altijd wel wat fouts bij rafaella ; zo freaky dirkje ; jammer mijn moeder denkt soms ook wel zo hoor, maar bij bokt niet, op een of andere manier