Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Anke schreef:Kan ik me heel goed voorstellen. Ik ben ook wel wat sceptisch geworden door de jaren heen.
Diverse typjes die denken dat ik hun stalknecht, groom en sponsor ben.
Dan heb je op een gegeven moment geen zin meer om een enthousiaste advertentie te plaatsen.
Is ook lang geleden dat ik er eentje op bokt heb gehad.
Onze verzorgster komt volgende maand alweer 3 jaar hier. Ook via bokt.
Vereerd hoeft niet. Respect is genoeg (knipoog)
Anke schreef:Iemand die het teveel moeite vindt om even een keer op mijn naam te klikken om zo meer info te zien over mij en mijn pony's....die matcht hier al niet.
Het zijn 11 pony's. Ouders kunnen altijd informeren of eens langs komen ter kennismaking.
Iemand die een verzorgplek zoekt en interesse heeft, stuurt vast wel een PB met vragen.
Het hoeft voor mij ook niet te leuk te klinken. Probeer zo al vooraf te filteren.
Gewoon kort en krachtig en vooral duidelijk.
Het is geen must. Zie alleen niet goed wat dit uitmaakt of verschil zou moeten maken?
0000 schreef:Helaas zijn er maar heel weinig ouders die dat goed vinden en ook heel weinig kinderen die daar nog tijd voor hebben naast school. Ik had het er ook rustig voor over gehad maar had gelukkig ook ouders die het leuk vonden en regelmatig mee gingen. Ook dat zie je niet veel meer heb ik het idee (al denk ik dat ouders ook steeds vaker beiden werken en ook echt wel minder tijd hebben dan). Kortom tussen willen, het er voor over hebben en het praktisch ook kunnen zit ook nog wel verschil.
Maar, volgens mij zijn de ponyclubs in die omgeving nog best actief, er hoeft er maar net een van de kleine pony te zijn afgegroeid of op zoek naar iets anders...Dan heb je in ieder geval de actievere ruitertjes te pakken.
bruintje123 schreef:Heeft de jeugd nu dan meer lessen op school dan?
Waarom hebben ze er nu niet meer de tijd voor?
enamorada schreef:Ik ben geen een dag eerder dan 16:10 uit, hoor. En waarom jij het dan wel redde, dat weet alleen jij. Ik heb in ieder geval ook een baantje, huiswerkbegeleiding, een hond en andere hobby's naast school en de paarden waar ik aandacht aan schenk. Twee uur reistijd er dan nog bij naar een paard zou ik gewoon niet redden. De hond kan ik bijvoorbeeld moeilijk maar niet uitlaten omdat ik zo nodig een paard wil verzorgen.
Op papier zou ik het wel redden, maar ik ben nou eenmaal ook geen robot![]()
Nogmaals, ik val niemand aan hiermee.
Welke rol spelen telefoons hier precies in volgens jou Tigra?
Wat dyanara zegt is ook zo. Na 8 uur mag ik ('s winters) echt niet meer door the middle of nowhere fietsen in mijn uppie.