ik ga mijn verozrg paard water brengen ben met 5 min hier weer is maar paar mmeter lopen... pattypaard :::>dankje andere ookk. dus die foto's waren goed? jullie vandaag nog wat gedaan? ben anar wedstrijd geweest vanhaf 8 tod hakf 4 dus ja
Whaha.. .. Worden jullie met longeren nooit duizelig?.. Ik ging gister bijna sterretjes zien na paar rondjes galop al En dan denkt Migi ff uit te breken Ging zelf bijna op mn bek
;o Ik gister Migi half uur gedaan.. 1 kant op was vet lastig... :S Heel moeilijk om m daar aan t lopen te krijgen.. Hij ziet met 1 oog wat minder en daardoor vindii dat moeiilijk oid ..
Nou was vandaag echt zo'n super dag, Ingrid was laat, dus we mochten zelf kiezen, ik had gevraagd aan Sandra of ze het goed vond als ik daarna nog Silence deed, dan kon ik nog op Gemma, Nou dat deden we dus.. Ze deed het echt super netjes, ze loopt buiten veel beter En toen gingen we nog een rondje naar buiten, nou ze deed niks langs het verkeer, en ik liep nog wel voorop, toen mochten we draven, Nou daar was alles heel eng, ik ging helemaal het land op wat daarlangs was, En toen mochten we galoperen, was echt zoo vet Gemma vond het ook geweldig Oortjes naar voren en hup gaan.
Toen daarna Silence gedaan, er zijn foto's gemaakt, maar even vragen of ik ze op Bokt mag zetten