Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:37

Nee daar heb ik niks over gehoord.
Andere mogelijkheid is niet zeker collega denkt na over verzorgster niet gezegt dat ze mij daarvoor zou willen. Maar kan dr misschien wel keer over praten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:55

Zou ik zeker doen :j

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:18

Zal er zeker even mee praten. Niet geschoten is altijd mis! Snap de eigenaresse wel dat ze eerst even eigen tijd wilt.. maar even langs te komen om te kijken, even er over hebben ( vaak zit er toch nog hele (enthousiaste) verhalen en wat er al is gebeurd!) is toch niet heel extreem.. hoop dat je snel langs mag!

Vandaag gesprek gehad voor het lespaard. Even een vaste dag prikken, sinds ik dagen heb gekregen van de lesgeefster voor centrered riding. En dan kunnen we aan mijn basis werken en lere va elkaar :j

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:27

Had gevraagd om foto spam zei ze wel ja tuurlijk, maar nog niks ontvangen. Gister geappt of ze al beetje gewent was na weekje, maar ook maar kort antwoord ipv uitgebreid verhaal. Misschien heeft ze het er nog moeilijk mee dat niet sam is of dat ze niet went weet het niet. Zal het van de week nog wel keertje vragen maar verder zal toch van haar moeten komen. Wil ook niet gaan pushen en zeuren.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:06

Jammer
zo voel je je toch wat buiten gesloten.

Centered Riding is top! Zouden meer mensen moeten doen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:23

Vind het echt gek dat ze zo afstandelijk doet Roosje.. Hoop voor je dat ze je snel uitnodigt om eens langs te komen.

Centered riding doe ik sinds kort ook met mijn bijrijdpaard, heel interessant en leuk :j

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:58

Heel jammer zeg dat je contact zo stroef gaat.. sinds je zo betrokken eerst werd met alles en nu opeens alles zo stil valt. Hoop dat het snel hersteld of dat je iets anders vind!

Jaaa... vond het altijd een hele mooie manier van rijden. Ik heb een vrij slechte basis van rijden (en nog lichte angst) en ben dus erg blij ben met de instructrice die deze vrouw heeft voor haar paard! Moet alleen de bijrijders kosten betalen van stal en de lessen. Vind het een erg mooie regeling :) Mest de stal uit als ik kom lessen en zet voer klaar.

Kleine moeite, groot plezier :j Had eerst gedacht dat ik nog bijdrage moet geven (en dit ook aangeboden), maar ze vind het prachtig dat iemand kan leren van haar paard en ik loop er al zo lang rond. Dus ze weet dat ik voorzichtig ben met spullen en betrouwbaar ben :)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:23

Roosje, jammer dat ze zo reageert. Ik hoop voor je dat het allemaal weer bijtrekt :)

Nalonyda, klinkt als een leuke plek! Ik vind Centered Riding erg interessant, leuk dat je daar les in krijgt!

----

Hier gaat het verder wel goed. Ik merk dat ik echt les nodig heb. We hebben al sinds vorig jaar niet meer gelest, te lang geleden! We lopen nu echt tegen een muur aan en mijn kennis is vooral manegekennis, dus het gaat niet echt goed :o De eigenaresse probeert wel te helpen, maar meestal is dat elastiek erom en pony over haar kunnen pushen. Ze zegt continue dat ze op zoek is naar een instructrice, maar er komt steeds niks van. Dus ik had eergisteren een advertentie geplaatst, want ik wil gewoon verder kunnen en goed rijden, en daar had ik reactie op gekregen, van wat ik zo zie voldoet het aan onze eisen, alleen het is wat boven budget (maar als je goed les hebt, hoef je niet elke week les, toch?). Ik had al met de eigenaresse overlegd, dus ik hoop dat het wat is! Ik heb echt zin om weer te lessen :D

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:45

gerpiegorp schreef:
Roosje, jammer dat ze zo reageert. Ik hoop voor je dat het allemaal weer bijtrekt :)

Nalonyda, klinkt als een leuke plek! Ik vind Centered Riding erg interessant, leuk dat je daar les in krijgt!

----

Hier gaat het verder wel goed. Ik merk dat ik echt les nodig heb. We hebben al sinds vorig jaar niet meer gelest, te lang geleden! We lopen nu echt tegen een muur aan en mijn kennis is vooral manegekennis, dus het gaat niet echt goed :o De eigenaresse probeert wel te helpen, maar meestal is dat elastiek erom en pony over haar kunnen pushen. Ze zegt continue dat ze op zoek is naar een instructrice, maar er komt steeds niks van. Dus ik had eergisteren een advertentie geplaatst, want ik wil gewoon verder kunnen en goed rijden, en daar had ik reactie op gekregen, van wat ik zo zie voldoet het aan onze eisen, alleen het is wat boven budget (maar als je goed les hebt, hoef je niet elke week les, toch?). Ik had al met de eigenaresse overlegd, dus ik hoop dat het wat is! Ik heb echt zin om weer te lessen :D

Ik les meestal om de week, maar afgelopen periode is het nog veel minder. Elke les (30 min) leer je echter weer oefeningen waar je dan weer een behoorlijk tijdje kan oefenen. Of iig, dat is bij mij wel zo O:) Iets boven budget voor wekelijks, maar te doen voor om de week zou ik dus zeker overwegen ;)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:30

Ik zou het ook graag willen, het is 25 euro per les (volgens mij is dit niet vreselijk veel?) en voor 1-2 keer per maand kan ik dat prima betalen. En inderdaad, je krijgt weer nieuwe dingen mee en oefeningen waarmee je kan werken. In mijn ogen beter dan geen les. Ik wil gewoon echt weer graag lessen, want ik loop tegen allemaal dingen op en het lijkt me onverstandig dat ik dat zelf aan ga pakken.

De eigenaresse wil eigenlijk voor een dubbeltje op de 1e rang zitten, maar dan krijg je de niet-gediplomeerde 'ik rijd M dus ik kan wel lesgeven'-mensen (dat was dus onze vorige instructrice....). Beter 1 keer 25 euro en echt goed les krijgen dan 10 keer 8 euro betalen en niks leren :D

Ik ga een proefles regelen en dan zien wel wel verder :)

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:09

Ik les ook 1x in de 2 weken en dat gaat prima! Ik vind 1x in de week ook niet fijn, dan heb je zo weinig tijd om het toe te passen. Ik rijd namelijk maar 1/2x in de week inclusief de les.
€25 is ook een prima bedrag! Ik betaal dat ook voor een uur les.

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 14:14

Ik betaal €15 voor een half uur :) Ik les ongeveer 1 keer in de 3 weken. Dat is oké, maar merk wel dat het dan de laatste week wat minder gaat. Nu ik werk wil ik misschien naar om de week.

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:21

Ik ben 20 kwijt voor een half uur, dus voor privé les is 25 niet veel ;) Bij mij is het inderdaad ook zo dat ik maar 2 dagen bij mijn verzorgpaard ben. Elke week vind ik dus ook niks omdat ik dan steeds maar 1 dag heb om te oefenen en wil ook nog weleens longeren ;)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:04

Ja toch? Ik vind 25 euro echt niet duur of zo, dat betaal je nou eenmaal voor les. Ik ga zelf ook maar 2 keer per week, dus ik hoef niet elke week les, 1-2 keer per maand is prima. Ik wil inderdaad ook nog tijd hebben voor de oefeningen en ik wil ook nog wel eens op buitenrit of iets dergelijks :D
De eigenaresse is nog steeds niet helemaal overtuigd. Als zij niet wil prima, maar ik wil wél graag :)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:07

gerpiegorp schreef:
Ja toch? Ik vind 25 euro echt niet duur of zo, dat betaal je nou eenmaal voor les. Ik ga zelf ook maar 2 keer per week, dus ik hoef niet elke week les, 1-2 keer per maand is prima. Ik wil inderdaad ook nog tijd hebben voor de oefeningen en ik wil ook nog wel eens op buitenrit of iets dergelijks :D
De eigenaresse is nog steeds niet helemaal overtuigd. Als zij niet wil prima, maar ik wil wél graag :)

Maar waarom is ze er tegen? Betaald zij dan?
Want ik zou zoiets alleen maar aanmoedigen iemand die wil lessen hoeft van mij geen bijdrage te leveren

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:15

Lienek schreef:
gerpiegorp schreef:

Maar waarom is ze er tegen? Betaald zij dan?
Want ik zou zoiets alleen maar aanmoedigen iemand die wil lessen hoeft van mij geen bijdrage te leveren

Nee, ik betaal het zelf. Ze vind het te duur en ergens is ze bang dat dit weer hetzelfde uitpakt als bij de vorige instructrice, denk ik. Die instructrice had geen diploma's en gaf alleen haar les (ik ben snel gestopt), die kwam dan, gaf 20 minuten les en was weer weg. Ook zei ze vaak een half uur van te voren af. Het was een naar mens die haar erg aan het lijntje hield. Dus daarom denk ik...

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:18

Oke duidelijk maar waarom mag je die instructie dan niet langs laten komen. Er zitten genoeg goede tussen.. Niet elke instructrice is zo

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:46

Ik mag haar wel laten komen hoor :) Ze is denk ik gewoon wantrouwend geworden door die ene instructrice, snap ik ook wel, plus dat ze het idee heeft dat ze elke week moet lessen denk ik. Het is verder wel een hele lieve meid hoor, ben ook erg blij met haar als eigenaar. Ik had haar net even een appje gestuurd dat ik wel graag een proefles zou willen, maar dat ik wel merkte aan haar dat ze twijfelde (ik wil niet de indruk wekken dat ik het haar opdwing hoor, dat doe ik niet :) ). Ze is nu wel enthousiast en we hebben dus samen een les gepland. Vanaf daar zien we wel waar het schip strand, ik heb wel een goed gevoel bij deze instructrice :)

Bay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:04

Klinkt als een goede oplossing! Hopelijk is zij straks helemaal overtuigd!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:23

gerpiegorp schreef:
Ik mag haar wel laten komen hoor :) Ze is denk ik gewoon wantrouwend geworden door die ene instructrice, snap ik ook wel, plus dat ze het idee heeft dat ze elke week moet lessen denk ik. Het is verder wel een hele lieve meid hoor, ben ook erg blij met haar als eigenaar. Ik had haar net even een appje gestuurd dat ik wel graag een proefles zou willen, maar dat ik wel merkte aan haar dat ze twijfelde (ik wil niet de indruk wekken dat ik het haar opdwing hoor, dat doe ik niet :) ). Ze is nu wel enthousiast en we hebben dus samen een les gepland. Vanaf daar zien we wel waar het schip strand, ik heb wel een goed gevoel bij deze instructrice :)

Ahhj :D ik snap het!
Jij bent eigenaar!
Maar jij betaald dus haar lessen?
En zij is de persoon die niet graag lest.
Op die manier duidelijk :+
Ik dacht dat jij als verzorgster wilde lessen en dat werd tegen gehouden.. Dacht al is die eigenaresse nou gek. Ik sta te springen om een verzorgster die dat doet...

Ik heb nog nooit een verzorgster/bijrijdster gehad die echt lessen nam en zelf initiatief nam.
Wel van te voren aangeven maar als ze eenmaal rijden gebeurt er niks. Vind ik zo jammer.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:46

Nee, volgens mij is ze niet de eigenaar. Ze is blij met haar áls eigenaar :=

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:16

Celiien schreef:
Nee, volgens mij is ze niet de eigenaar. Ze is blij met haar áls eigenaar :=

Ennn goedemorgen.. :')
Ben niet helemaal wakker geloof ik

Shirley