Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gerpiegorp schreef:Roosje, jammer dat ze zo reageert. Ik hoop voor je dat het allemaal weer bijtrekt
Nalonyda, klinkt als een leuke plek! Ik vind Centered Riding erg interessant, leuk dat je daar les in krijgt!
----
Hier gaat het verder wel goed. Ik merk dat ik echt les nodig heb. We hebben al sinds vorig jaar niet meer gelest, te lang geleden! We lopen nu echt tegen een muur aan en mijn kennis is vooral manegekennis, dus het gaat niet echt goedDe eigenaresse probeert wel te helpen, maar meestal is dat elastiek erom en pony over haar kunnen pushen. Ze zegt continue dat ze op zoek is naar een instructrice, maar er komt steeds niks van. Dus ik had eergisteren een advertentie geplaatst, want ik wil gewoon verder kunnen en goed rijden, en daar had ik reactie op gekregen, van wat ik zo zie voldoet het aan onze eisen, alleen het is wat boven budget (maar als je goed les hebt, hoef je niet elke week les, toch?). Ik had al met de eigenaresse overlegd, dus ik hoop dat het wat is! Ik heb echt zin om weer te lessen
gerpiegorp schreef:Ja toch? Ik vind 25 euro echt niet duur of zo, dat betaal je nou eenmaal voor les. Ik ga zelf ook maar 2 keer per week, dus ik hoef niet elke week les, 1-2 keer per maand is prima. Ik wil inderdaad ook nog tijd hebben voor de oefeningen en ik wil ook nog wel eens op buitenrit of iets dergelijks
De eigenaresse is nog steeds niet helemaal overtuigd. Als zij niet wil prima, maar ik wil wél graag
Lienek schreef:gerpiegorp schreef:Ja toch? Ik vind 25 euro echt niet duur of zo, dat betaal je nou eenmaal voor les. Ik ga zelf ook maar 2 keer per week, dus ik hoef niet elke week les, 1-2 keer per maand is prima. Ik wil inderdaad ook nog tijd hebben voor de oefeningen en ik wil ook nog wel eens op buitenrit of iets dergelijks
De eigenaresse is nog steeds niet helemaal overtuigd. Als zij niet wil prima, maar ik wil wél graag
Maar waarom is ze er tegen? Betaald zij dan?
Want ik zou zoiets alleen maar aanmoedigen iemand die wil lessen hoeft van mij geen bijdrage te leveren
gerpiegorp schreef:Ik mag haar wel laten komen hoorZe is denk ik gewoon wantrouwend geworden door die ene instructrice, snap ik ook wel, plus dat ze het idee heeft dat ze elke week moet lessen denk ik. Het is verder wel een hele lieve meid hoor, ben ook erg blij met haar als eigenaar. Ik had haar net even een appje gestuurd dat ik wel graag een proefles zou willen, maar dat ik wel merkte aan haar dat ze twijfelde (ik wil niet de indruk wekken dat ik het haar opdwing hoor, dat doe ik niet
). Ze is nu wel enthousiast en we hebben dus samen een les gepland. Vanaf daar zien we wel waar het schip strand, ik heb wel een goed gevoel bij deze instructrice