Les gister was eeeecht grappig. Robert was bijna een kwartier te laat haha, maar wij wilde telkens nog eens een les van pony ruilen. Naja hij vond het zowaar goed
Dus Jeltje op Lonan, Angela op die van Jeltje en ik op Gustav. Wow dat was wennen man Volgens Angela was ie slecht aan t been, maar gaf een keer been en dat beest vloog vooruit .. 'T rijden met gustav ging wel lekker. Beestje wilde na tijdje ook lekker rondkomen, linksom wat minder nog, maar t ging wel
Jeltje met Lonan ging ook lekker Zag er wel heel grappig uit, maar ze kreeg m stukken wel rond..
Daarna nog gesprongen, toen allemaal wel op eigen. in-uitjes. 4 achter elkaar en dan met 1 hand. Eigenlijk zonder, maar dat moest ik maar niet doen van Robert.. want dan remt ie nog meer af
Iedereen vet hard lachen. Want ik echt zo tegen lonan vet hard: KOM. Bij elke hindernis anders ging ie echt niet..
Was ook leuk Ik kreeg alleen nog steeds niet zoveel les. Zegt ie: Ja moet je nu beetje vraagen JAAA GOEDZO. JAA GOEDZO.. En dan 5 minuten later zei die nog eens: Jaa zo is het goed.
HAha ik ook niet hoor, met 1 hand wel.. Maar zodra ik geen contact meer heb remt Lonan af Dus t was echt been en maar roepen: KOM.. iedereen lachen en dan met 1 hand ..