Ik ben zelf juist op zoek naar iets leuks om te mogen rijden.
Wat vinden jullie als zoekende naar een bijrijder van mijn advertentie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0000 schreef:Eerste vraag die ik zou stellen, als je je huidige paard verkocht hebt, ga je dan niet (op termijn) er zelf toch weer een kopen?
Verder zou ik een niveau aangeven in klassen echt alléén maar doen als je daadwerkelijk geklasseerd bent (en dan dus de echte klasse gewoon noemen). Als het een gok is, 99,9% van de gevallen schaalt zichzelf véél te hoog in. Staat echt heel stom en je valt het eerste rondje dat je erop zit al door de mand.
0000 schreef:Helder. Je hoeft je ook niet te verantwoorden verder hoor, zolang je maar beseft dat er toch wat mensen zijn die daar serieus op afknappen, hier inmiddels ook al meermaals langsgekomen geloof ik. Kwestie van afwegen hoeveel risico je daarin wil nemen denk ik.
Elisa2 schreef:Ik vind het op zich een prima advertentie, maar zou wel graag willen lezen wat jij belangrijk vind in het rijden/ trainen. Het beste uit een paard halen is een mooie eigenschap, maar kun je ook lezen als " ik wil koste wat het kost presteren en lukt het niet dan raak ik gefrustreerd".
Een beetje toelichting in wat jij belangrijk vind in de omgang en tijdens het rijden is denk ik belangrijker dan het niveau. Want dat zegt inderdaad weinig imo.
Je kunt zeggen wat goede eigenschappen van je zijn, bijv. ik rijd met veel gevoel of ik hou van een uitdaging, ik kom mijn afspraken altijd na etc.
Daarnaast een paar representatieve foto's, het liefst van verschillende paarden die correct onder je lopen.
Sheran schreef:Ik rij op het moment twee paardjes bij. Een paard daarvan is behoorlijk jong en onervaren. De eigenaresse is zelf nog helemaal niet ervaren. Ik rijd het paard 2x in de week en zij de rest. Ik neem elke 2 weken les en zij deed dat eerst ook, maar wegens tijdgebrek heeft ze al 4 maanden niet meer gelest. Elke keer dat ik erop ga moet ik het paard weer behoorlijk corrigeren. Het is een beetje frustrerend, het voelt alsof ik heel veel moeite en geld in het paard stop (dat wilde zij ook per de, dat ik les nam) maar dat het zo niet zoveel zin heeft. Minder les nemen vind ik zelf ook niet echt een optie omdat ik wel wil dat het paard zo goed mogelijk blijft.
Sheran schreef:Ik rij op het moment twee paardjes bij. Een paard daarvan is behoorlijk jong en onervaren. De eigenaresse is zelf nog helemaal niet ervaren. Ik rijd het paard 2x in de week en zij de rest. Ik neem elke 2 weken les en zij deed dat eerst ook, maar wegens tijdgebrek heeft ze al 4 maanden niet meer gelest. Elke keer dat ik erop ga moet ik het paard weer behoorlijk corrigeren. Het is een beetje frustrerend, het voelt alsof ik heel veel moeite en geld in het paard stop (dat wilde zij ook per de, dat ik les nam) maar dat het zo niet zoveel zin heeft. Minder les nemen vind ik zelf ook niet echt een optie omdat ik wel wil dat het paard zo goed mogelijk blijft.