Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
capopjekop schreef:Zo toch maar weer een nieuwe advertentie @ mp gezet, al denk ik dat niemand interesse heeft in twee verzorgshetten om mee te mennen. Helaas.
Zoek schreef:Ik denk dat ieder paard wel wat heeft waarom een bijrijder zou afhaken, moet maar net de juiste tussen zitten!
Zoek schreef:Ja maar zo makkelijk wordt er niet gedacht....ik heb een tinker en een kruising paint en daar reageerd niemand op want daar kan je toch niet op rijden
Zoek schreef:Mijn verzorgster is er sinds kort mee gestopt vandaar dat ik weer op zoek ben. Advertentie staat er nog niet heel lang op en op deze advertentie nog geen enkele reactie gehad maar drie maanden terug had ik ook een advertentie staan en daar zijn wat reacties op gekomen en zijn er meiden langs geweest maar geen een wilde het gaan doen. Stal ligt ook niet echt in een gehugd is goed te bereiken en met de paarden mag bijna alles gedaan worden ookal moeten ze nog veel leren. Dus geen idee waar het aan ligt!
Jolienfortun schreef:Erg jammer dat er zoveel mensen zijn die het niet serieus nemen en het naar mijn mening ook een beetje verpesten voor de mensen die.wel serieus zijn! Of is dit nu iets raars wat ik zeg? Ik ben iemand die net heel serieus is en niet met opzet iets zou stuk maken of niet zou komen opdagen.. en dan kijk ik naar andere meisjes van mijn leeftijd krijgen een top paard onder hun kont mogen wedstrijden rijden enz en doen alleen maar interessant ermee terwijl ze nooit gaan en als ze gaan zitten ze maar wat.. Terwijl ik me altijd in allerlei bochten wring zodat ik kan komen (niet dat ik geen tijd heb maar ik zeg het liefste alles af om naar een paard te gaan). Maarja ik zoek me rot maar blijkbaar hebben mensen liever meisjes met mooie praatjes die nooit komen? Zo Sorry dit moest ik even van mijn hart.
xLions schreef:Jolienfortun schreef:Erg jammer dat er zoveel mensen zijn die het niet serieus nemen en het naar mijn mening ook een beetje verpesten voor de mensen die.wel serieus zijn! Of is dit nu iets raars wat ik zeg? Ik ben iemand die net heel serieus is en niet met opzet iets zou stuk maken of niet zou komen opdagen.. en dan kijk ik naar andere meisjes van mijn leeftijd krijgen een top paard onder hun kont mogen wedstrijden rijden enz en doen alleen maar interessant ermee terwijl ze nooit gaan en als ze gaan zitten ze maar wat.. Terwijl ik me altijd in allerlei bochten wring zodat ik kan komen (niet dat ik geen tijd heb maar ik zeg het liefste alles af om naar een paard te gaan). Maarja ik zoek me rot maar blijkbaar hebben mensen liever meisjes met mooie praatjes die nooit komen? Zo Sorry dit moest ik even van mijn hart.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik zelf ben dan misschien iemand zoals jij die het liefst 24/7 bij mijn paard is. Maar die meisjes die jij verwend vind met hun paard hebben ook zoals jij gezeten. Wat er bij jou speelt op dit moment is denk ik gewoon jaloezie. 'Waarom zij wel en ik niet'. En dan ga je vaak een excuus zoeken om hun een soort van 'de schuld' te geven, dat herken ik ook erg goed bij mezelf. Maar doe dat alsjeblieft niet, je kent die meiden (waarschijnlijk) niet persoonlijk en weet niet wat ze allemaal voor het paard doen. Ook is er een kans dat deze meiden betalen en jij misschien niet? Sommige eigenaren willen er namelijk geld voor hebben.
Jolienfortun schreef:xLions schreef:
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik zelf ben dan misschien iemand zoals jij die het liefst 24/7 bij mijn paard is. Maar die meisjes die jij verwend vind met hun paard hebben ook zoals jij gezeten. Wat er bij jou speelt op dit moment is denk ik gewoon jaloezie. 'Waarom zij wel en ik niet'. En dan ga je vaak een excuus zoeken om hun een soort van 'de schuld' te geven, dat herken ik ook erg goed bij mezelf. Maar doe dat alsjeblieft niet, je kent die meiden (waarschijnlijk) niet persoonlijk en weet niet wat ze allemaal voor het paard doen. Ook is er een kans dat deze meiden betalen en jij misschien niet? Sommige eigenaren willen er namelijk geld voor hebben.
Dat is het nu juist ik ken deze meisje wel persoonlijk en ik bem echt geen jaloers type. Ik ben net altijd heel blij voor anderen en dat was ik ook voor hun. Totdat ik zag hoe ze ermee omgaan en dan wel steeds opscheppen. Ze konden ook al vaker vertrekken maar dan komen ze mrt een of ander zielig verhaaltje en dan is het weer allemaal oke. En dan komen ze bij mij en vertellen heel stoer hahaha die eigenaren zijn zo makkelijk om te praten gewoon even een zielig verhaaltje vertellen. Begrijp me niet verkeerd, dit zal vast niet bij iedere verzorger zo zijn! Maar ik zie er veel die wel zo zijn.