Wat is het belangrijkste/handig om in een advertentie te zetten behalve je ervaring? En hoe zou ik dingen het beste kunnen brengen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deetjeeuh schreef:Zoek schreef:Waar in Gelderland zoek je iets Deetjeeuh?
Omgeving Nijmegen/Elst. Ik denk niet bij jou in de buurt?
@hierboven, ik kijk ook vaak hier op advertenties, soms op mp, maar ik twijfel of ik zelf een advertentie wil plaatsen. Puur omdat ik bang ben dat ik anders overkom dan dat ik ben/kan.
Plaatsnaam erbij zetten kan ik inderdaad wel even doen!
Deetjeeuh schreef:Hmm, ik denk dat ik morgen inderdaad even iets ga proberen. Dan laat ik het wel even hier en door meerder mensen 'keuren'. Ik heb namelijk geen zin om anders over te komen dan ik ben haha
Wat is het belangrijkste/handig om in een advertentie te zetten behalve je ervaring? En hoe zou ik dingen het beste kunnen brengen?
Deetjeeuh schreef:Klinkt als een leuk paardje! Dacht eerst dat ik hem kende totdat ik hengstje las xD
Klinkt als een leuke plek!
@lianne, ik was toen 10... Ik zat in groep 7, en dan de zorg van 3 pony's op je nemen? Waarvan er 1 zoon verschrikkelijk kreng was dat grotendeels van het jaar (als ze hengstig was) beet en trap? Ik denk dat dat iets te heftig was
Verder, als het aan mij lag was ik er mee doorgegaan.. Maarja, ik heb nu de kans weer!
Deetjeeuh schreef:Klinkt als een leuk paardje! Dacht eerst dat ik hem kende totdat ik hengstje las xD
Klinkt als een leuke plek!
@lianne, ik was toen 10... Ik zat in groep 7, en dan de zorg van 3 pony's op je nemen? Waarvan er 1 zoon verschrikkelijk kreng was dat grotendeels van het jaar (als ze hengstig was) beet en trap? Ik denk dat dat iets te heftig was
Verder, als het aan mij lag was ik er mee doorgegaan.. Maarja, ik heb nu de kans weer!