Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kreeg een berichtje of ze dit weekend mocht komen, stuurde terug dat dit best mocht maar dat ik moest werken en dus pas om 17u op stal zou zijn en dat ik niet wist het of het dan nog de moeite was omdat het toch nog vrij snel donker is ... En om 17u stond ze er
Het ging ook super goed met [***], zij heeft hem gelongeerd terwijl ik met mijn andere pony in de piste bezig was. En [***] heeft zich super goed gegeven (beetje te goed zelfs met momenten, mijn wannabe-arabier
).
(is vorig weekend in de regen & sneeuw gekomen, en nu maar gewoon eventjes .. dus dat zit wel goed denk ik
). 
Hier en daar wel reacties die het niet waren, of mensen die niet reageerden waar ik een mail naartoe deed, maar geen rare toestanden
....waar haal je ze vandaan...hihihihi 
). Chaos schreef:Yes mdh.
Vlakbij mij dus.....
Maarre. Hoop dat het wat word voor jullie allemaal!!!
Mijn nieuwste leaser (die van de welsh a) heeft vandaag de ontgroening gehad. Ze viel maar stapte gelijk weer op en reed verder!!!!!!!!!! Topperrrrrrrrrr!!!!!! 11 jaar!
een bevestigd geval??
HorseTopShop schreef:Ik meld me ook.
Ik zoek een serieus iemand voor mijn 4 jarige belg die net onder het zadel is. Het enige wat eropaf komt zijn kinderen tussen de 12 en 14 jaar met enkele jaren (meestal 2 jaar) rijervaring op een manege.
En dan nog boos worden ook als ik ze uitleg dat ik een ouder iemand zoek met meer (rij)ervaring.
Zertab schreef:HorseTopShop schreef:Ik meld me ook.
Ik zoek een serieus iemand voor mijn 4 jarige belg die net onder het zadel is. Het enige wat eropaf komt zijn kinderen tussen de 12 en 14 jaar met enkele jaren (meestal 2 jaar) rijervaring op een manege.
En dan nog boos worden ook als ik ze uitleg dat ik een ouder iemand zoek met meer (rij)ervaring.
In welke omgeving woon je?