Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lilykashmir schreef:Mensen met ADHD zijn soms juist schatten van mensen, als je ze maar een kans geeft en je hun in laat zien dat je ze niet als een 1 of andere gestoorde beschouwt.
En die mensen weten soms niet echt waar ze meebezig zijn... dus sommigen dingen kan je ze echt niet kwalijk nemen.
Mango_ schreef:Felies_xx schreef:nou sorryy .. ik vind he niet normaal..omdat ze adhd heeft weet ze wat ze toch zeker wel wat ze doet.. en een beest slaan en als die helemaal flipt heel hard gillen en slaan en weet ik het..sorry maar ik hoef dat echt niet te zien hoor..bij haar gaat het ook alleen maar om rijden,rijden,rijden en nog eens rijden!
Komop, mensen met ADHD weten soms écht niet wat ze doen hoor! Dat kan jij je niet voorstellen, maar die mensen doen dat echt niet expres. De dingen die wij als normaal zien(bomen, tafels, geklets om ons heen enz.) kunnen zij niet tegen, dan is er té veel dat tegelijk het hoofd inwil zegmaar. Dan kunnen ze soms niet anders dan kwaad worden, schreeuwen slaan oid.
Ier schreef:En het is een discussie.
Anora schreef:More info!
Hij (mijn mogelijk toekomstige nieuwe verzorgpaard) heet Unic! Het is een 5 jarige KWPN ruin en het is een vosje. Zijn vriendinnetje heet Shadow en ze is een 6 jarige kruising tussen een knol & een Fries, hoe geweldig!Zaterdag ga ik misschien kijken!
Mango_ schreef:Felies! Jij kan NIET in haar hoofd kijken. HOE weet jij dan dat het niet door de ADHD komt?! Dat kan je niet, jij kan NIET zeggen dat het zo en zo zit.
Felies_xx schreef:nou zij wee wel wat ze doet..want ze irriteerd eerst mn oude verzorgpaardje die zij later verzorgde met een halstertouw.. (beest was helemaal in paniek en het is al zo'n paniek beest) DUs ik zei hee doe is eff normaal..hou dr is mee op ..dat doe je toch niet .. zegt zee nee maar ik had dr zin in :S ..!
Felies_xx schreef:Mango_ schreef:Felies! Jij kan NIET in haar hoofd kijken. HOE weet jij dan dat het niet door de ADHD komt?! Dat kan je niet, jij kan NIET zeggen dat het zo en zo zit.
nou jij kan dat ook niet zeggen dat het wel door dr adhd komt! :S
Anora schreef:More info!
Hij (mijn mogelijk toekomstige nieuwe verzorgpaard) heet Unic! Het is een 5 jarige KWPN ruin en het is een vosje. Zijn vriendinnetje heet Shadow en ze is een 6 jarige kruising tussen een knol & een Fries, hoe geweldig!Zaterdag ga ik misschien kijken!