Ik meld me hier ook even..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cheminee schreef:Pfoeeehhh ik meld mij hier ook..
Eerst kreeg ik een mevrouw ( die lekker weg reed op mijn paard) en ik was super blij dat ik iemand gevonden had. Totdat ze opeens een vergoeding wilde.. ja dag!
Toen heel erg zitten nadenken of ik wel een bijrijder wil.
Gisteren weer een meisje gehad voor proefrijden en die viel er met 10 minuten vanaf..
Gister avond weer een advertentie geplaatst maar constant reacties waar ik niet op zit te wachten...
Ik zit met mijn handen in het haar en het spookt zelfs in mijn hoofd rond om mijn paard te verkopen... is er nou niemand die ongeveer L niveau rijdt, stil kan zitten en gratis wilt rijden?
blieb01 schreef:Cheminee schreef:Pfoeeehhh ik meld mij hier ook..
Eerst kreeg ik een mevrouw ( die lekker weg reed op mijn paard) en ik was super blij dat ik iemand gevonden had. Totdat ze opeens een vergoeding wilde.. ja dag!
Toen heel erg zitten nadenken of ik wel een bijrijder wil.
Gisteren weer een meisje gehad voor proefrijden en die viel er met 10 minuten vanaf..
Gister avond weer een advertentie geplaatst maar constant reacties waar ik niet op zit te wachten...
Ik zit met mijn handen in het haar en het spookt zelfs in mijn hoofd rond om mijn paard te verkopen... is er nou niemand die ongeveer L niveau rijdt, stil kan zitten en gratis wilt rijden?
Weet niet welke regio je zit, anders mijn huidige bijrijdster
miramii schreef:@Cheminee ik denk eerlijk gezegd niet dat je de verkoop van je paard af moet laten hangen, aan het hebben van een bijrijder. Een bijrijder kan je (vind ik) extra aandacht en liefde opleveren, en wellicht een bijdrage indien je die vraagt. Maar voor een bijrijder geldt ook dat wanneer ze verhuist, gaat werken/studeren oid, de kans aanwezig is dat ze stopt. En dan is het imo wel belangrijk dat je in staat bent je eigen paard te blijven onderhouden (zowel financieel als in aandacht).
@Anke er zijn inderdaad gevallen dat je je paard beter kunt verkopen. Maar dat ligt dan meer aan de situatie van de eigenaar denk ik. Als je als eigenaar volledig afhankelijk bent van een bijrijder (zeker financieel), is het denk ik niet wijs om je paard aan te houden.
@blieb balen van je situatie, ben er zelf helaas ook bekend mee! Heb je veel bijrijders in de omgeving?
Scamander schreef:Met een dhz stal kun je niet altijd gewoon maar een dagje vrij geven zonder dat iemand je helpt. Mesten, voeren, etc kan veel tijd innemen. En als het niet om de hoek is omdat je een goede stalling wil dan neemt dat ook weer tijd in beslag.