Ik moest vandaag naar Avans hogeschool voor 'n rondleiding & soort van workshop. Ik had Social Work gekozen, sprak me eigenlijk best wel aan! Ik zou dan gaan voor de richting SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening), en dan lijkt me vooral werken met jongeren (probleemkinderen) leuk! Maar ja, ik vind zo veel leuk en kan toch nooit iets kiezen
Ben ik weer terug van handbal... Had weer onwijze last van me been, dus weer naar fysio/ehbo'er Bert geweest, Ik ben nu weer verder ingetaped... Nu heb ik roze en blauwe tape haha ... alleen moet eigenlijk 14 dagen laten zitten, maar haal het zaterdag wel mooi af, want anders heb ik straks bruine benen met allemaal witte strepen haha...
Ik ga vrijdag op vakantie!! Me tante vroeg of ik meeging met hun naar Italie!! En eerst zat ik nog wat te twijfelen, maar toch doen!! Lekker shoppen @ Milaaaaan. Haha! En lekker bruinn bakke.
Ja!! Zeker leuk!! 2 Jaar terug zijn we ook op die camping geweest (Komen er bijna elke zomer! ) Maaar toen zijn alle 'vrouwen' dus vanaf de camping met een trein drheen gegaan.. en ze zeide dat het helemaaal toppie was! Maar ik had niet zoveel zin om mee te gaan..
Vanmorgen aan een meisje de email van de eigenaar van sandy gevraagd (oude vzpoon van felies) ik gemaild (want ze zocht iemand), stuurde ze terug of ik vanavond kon komen kijken, dus ik stuurde ja , nou ik daar heengegaan, dit hebben we gedaan; × Gepoetst × Gelongeerd × Gereden × Losgegooid en in stal gezet Dus ze gaat me mailen/bellen voor de volgende keer