Paar pagina's terug 10 jaar niet gereden en maatje meer, 10 jaar niet gereden zou voor mij een probleem zijn, wil wel iemand die netjes onafhankelijk kan zitten, paard niet in de weg zit en niet in zijn mond zit te prutsen. Maatje meer, afh. van wat het gewicht daadwerkelijk is, maar de combi 10 jaar niet rijden EN maatje meer... is no + no. Goede ruiter die net wat zwaarder is heb ik nog niet zo'n problemen mee.
Voor het idee, voor mijn Fjord heb ik het max van 65 kilo, voor mijn zwarte 75, waarbij iemand die netjes kan rijden best iets zwaarder mag zijn en een vriendin van mij die eventueel keer mee wil op buitenrit en net iets zwaarder is ook geen probleem, maar niet structureel.
Oh.. ik schreef fjord.... ipv fjorden..... omdat ik gisteren helaas afscheid heb moeten nemen van mijn gouden koningin Sjolvir, mijn trotse eigengereide, eigenwijze, zelfbewuste dame......
Run for ever... Geen zonsopgang zal meer hetzelfde zijn....
Doet niet alleen mij pijn in mijn hart maar ook mijn bijrijdster die ik voor haar had en ook wedstrijden met haar startte. Nu dus een hele lieve bijrijdster over, zonder bijrij paard...