Valiant schreef:weten jullieik en robin kennen een heel cool liedje
Zingen, zingen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valiant schreef:weten jullieik en robin kennen een heel cool liedje
dessie schreef:
En niet meer tegn stOepiejj paaltje gereden
veronalover schreef:hoi
even vertellen..
vanmorgen (gister) was een vriendin van mij blijven slapen, van morgen weg gebracht (zelfde
weg als naar Verona alléén iets eerder afdraaien). En aangezien van hun dat dressuurzadel
is had ik die meegenomen door hem op mijn stuur te leggen (viel steeds bijna). Toen gepast
en even gereden. Het zadel is niks, kreeg pijn aan mijn rug, en ik weet niet het zat gewoon
voor geen meter!. Toen ging ik Verona afzadelen, sta ik daar in de loods, wil haar zadel af
doen, begint ze me toch te pissen! Echt een kei grote water valik lachen, even later was
Peter "boos". Toen zadel teruggaan brengen op de voet, met Corina en Richelle.
Daarna Jessica in gevlochten en gereden. Ging met mij niet geweldig (ze was moe en ik haat
zoiets dus) Richelle erop gezeten toen ging het echt super! ze hebben gesprongen
en echt het ging goed!vrijdag sporen halen, en dan rijd ik Jessica voortaan op vrijdag
![]()
*Nu ga ik bijlezen
Mango_ schreef:Ik heb een keer illegaal op een voetbalveld in een woonwijk brommer gereden.Dat is echt veel beter dan fietsen.
![]()
Mango_ schreef:Maar ik ga. Télévé kiek'n.
Doeg!
veronalover schreef:vraagje: moet je voor het nieuwe deel weer naar iemand een foto of iets sturen, want
da doe ik dan nou ff???
Jen_2oo6 schreef:Leukk.. dat je haar voort op vrijdag rijd..
Shaar schreef:veronalover schreef:vraagje: moet je voor het nieuwe deel weer naar iemand een foto of iets sturen, want
da doe ik dan nou ff???
Een foto van jezelf naar Melisjee, een foto van je VP naar Ier en een foto van jezelf + VP naar Thunder4ever.
Robin__ schreef:Ik heb dat hele liedje al gezongen! :|
Ik ben X-Factor kijken
Ier schreef:Collage is af
Ier schreef:Collage is af
veronalover schreef:Jen_2oo6 schreef:Leukk.. dat je haar voort op vrijdag rijd..
De reden anders niet
Annn schreef:ben er weer
leuk dirkje dat je nu elke vrijdag op jessica gaat rijden
Ier schreef:Gone!
Valiant schreef:sinterklaas gaat u vanavond mee naar de disco (oehowoehoow)
sinterklaas gaat u vanavond met ons mee (ooohooohooow)
sinterklaas gaat u vanavond mee naar de disco (oehowoehoow)
en neemt u dan de zwarte pieten mee
we zingen oooohooohoo in de disco
voetjes van de vloer