aaha op die manier OMG vandaag weer springen op jamai breng vanavond wel verslag uit hoevaak ik gevallen ben.. we gaan namelijk oefenen voor de springcarroussel voor de opendag.. mag ik meedoen op jamai en leuk over een blok hout heen springen :|
Sommige paarden zijn net toverballen he Gisteren alweer buiten gereden, ze vind het echt superleuk om te doen! Vandaag laatste spullen verhuisd (ik ga trouwens verhuizen ), en dinsdag krijg ik tv en telefoon, dus dan ga ik er ook echt heen Ben nu wel echt kei moe, en moet vanavond nog naar een feestje
x_moontjuh_x; succes en veel plezier Leuk Jolijn! haha, middagslaapje doen?
Ben vanmorge met Nike naar de manege geweest en meegerede in un les Ging echt goed!!! Bijna de hele tijd ontspannen geweest enzow. Heb ook filmpjes.. moest heen en terug rijden, in totaal 3,5 uur gehobbelt En daarna was ut beest zich nog aant renne in de wei
Leuk Patty! Mijn wedstrijd ging echt super goed!! Ik was 2de in de L1 met 168 punten, waren nog de oude proeven. Ik vond dat wel heel goed want de vorige keer was ik laatste met 155 punten en nu was hij ook net kreupel geweest dus. benecht blij!
Ik word egt strontziek van die vriend van mij. Nou laat er een bekende van hem een berichtje op zijn xseno achter met daarin als laatste zin p.s. De zes letters he ...... Dus ik bel me vriend hij weet er weer is niets vanaf NOU DAT KAN HIJ MIJ NIET WIJSMAKEN :@