Miesjex schreef:Hai allemaal,
Ik wil me hier toch even melden, aangezien ik binnenkort (waarschijnlijk volgende week ) mijn eerste eigen paard krijg..
Wanneer zijn jullie gaan zoeken naar een bijrijder? en waarom?
Ik zit er aan te denken om op den duur wel een bijrijder te gaan zoeken, maar het lijkt me zo moeilijk om iemand ermee te vertrouwen.. Hoe doen jullie dit?
Ik ben zelf erg zorgzaam en voorzichtig met mijn dieren, en kan niet zo 123 een vreemde met mijn dieren vertrouwen.
Voor mijn eigen paard niet. Zelf tijd genoeg voor en zou haar als ik minder tijd heb ook liever 1 of 2 dagen met rust laten.
Maar voor mijn verzorgpaarden hebben we een bijrijder omdat ik toen niet genoeg tijd had om ze allemaal te rijden en de eigenaresse rijd zelf niet meer. Dus toen was het wel fijn als het toch gewoon op regelmatige basis gebeurde. Kwamen er eerst 2 die beide 2 dagen kwamen ieder hadden ze een paard voor zichzelf.
Dus heel eerlijk zou ik er niet zomaar aan beginnen. Wat is de reden dat je nu al overweegt een bijrijder te nemen terwijl je nog geen eigen paard hebt? Gewoon interesse bedoel daar verder niets mee.