hanneke32xx schreef:maliejane schreef:50 min is wel erg lang voor een enkele reis ja... Mijne is 45 min op de fiets en werd daardoor ook haast niet haalbaar. Maar ik mocht gelukkig de auto van mijn ouders lenen en nu heb ik mijn eigen auto. Dus dat scheelt... Veel succes dan in ieder geval met een nieuw plekje vinden.
Helaas mag je met 16 jaar nog geen auto rijden

dankjewel!
Dat begrijp ik xD Ik had de mazzel dat toen ik 16 was mijn ouders mij vaak konden brengen naar mijn vriend (zelfde afstand). Maar in die tijd was ik er een paar jaar tussenuit ivm school
Dus heb inderdaad de mazzel dat ik nu wat ouder ben en inmiddels al aardig wat jaartjes mijn rijbewijs heb.
Binkie_Eline schreef:Ik kom hier ook eventjes kijken! Ik heb nu wel 2 verzorgpony's, maar die zijn gewoon van de manege en mag ik dan 1 of meerdere dagen in de week doen. Ik twijfel of ik misschien op zoek ga naar een verzorgpony buitenaf, maar ik doe 3Gym dus dat wordt krap met de tijd. Hebben jullie misschien suggesties?
Ik zou voorlopig ook nog even lekker op de manege blijven. Mocht je dan minder tijd krijgen door je studie (bijv. je eindexamen jaar) is het gemakkelijker om te minderen dan bij een particulier. Na je studie heb je nog meer dan genoeg tijd voor een eigen verzorgpony. Ook heb je dan waarschijnlijk je leeftijd wat meer mee waardoor zoeken ook wat makkelijker word.