Ik liep altijd het ene stuk wel en het andere stuk dumpte ik... en dat deed ik steeds afwisselen 2 jaar lang vol kunnen houden toen kwamen er pas klachten... Domme mensen :S
Ik ga maar eens beginne. Pap kwam net al hier binnegestormt, doe dit, doe dat en dit ook nog en blablabla en wat had ik je nu vanmorge nog gezegd?! ga kranten doen enz... Ja lekker pap :s daar ging me goede zin..
Hehe.. Mijn broer kreeg altijd te veel folders thuisgestuurd dan hij moest bezorgen, maar hij kreeg er wel gewoon betaald voor! Geluk!
Ik kom net terug van het bos, Woodie was zo'n schatje pas de tweede keer in z'n leven en hij was nergens bang van! Lekker door de plassen galloperen enzo. Hier ene paar fototjes:
veronalover kanje van mij paard ook tekening maken hebje die tekening zelf gemaakt als ik vragen mag
Ja, heb de tekening zelf gemaakt uhm.. ik wil best wel je paard tekenen maar, dat duurt ff want ik heb het lang niet meer gedaan, en ik ben een critiekus (of hoe je het ook spelt )
Haha dankje! Ja dat is echt een heerlijke plas, het diepste deel komt nog niet eens tot zijn knieën, dat is heel makkelijk als het pas de eerste keer is! Echt zwemmen kun je er niet. Maar wel een voordeel dat het zo ondiep is, dan is het water lekker warm
maickell0ver: ja dat scheelt inderdaad, maar hij heeft zo'n dun kontje