Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mandybaloo schreef:Ik vind het juist andersom.
ik wil graag bijrijder worden, maar heb 10 jaar niet meer gereden en heb een maatje meer dus ik kom slecht aan een paard om mee te rijden. Heb al verschillende oproepen geplaatst, maar mensen komen dan met afstanden van 70 km of alleen poetsten en voeren. Ook leuk, maar ik wil juist het rijden weer oppakken en ermee af gaan vallen. Ik was vroeger 7 dagen per week in de wei of stal te vinden. Helaas door schildklier en hooikoortst moeten stoppen, maar het blijft kriebelen
Owja wil iemand toch geintresseerd zijn: Mandy 29 jaar, met auto omgeving breda / tilburg
liekec schreef:mandybaloo schreef:Ik vind het juist andersom.
ik wil graag bijrijder worden, maar heb 10 jaar niet meer gereden en heb een maatje meer dus ik kom slecht aan een paard om mee te rijden. Heb al verschillende oproepen geplaatst, maar mensen komen dan met afstanden van 70 km of alleen poetsten en voeren. Ook leuk, maar ik wil juist het rijden weer oppakken en ermee af gaan vallen. Ik was vroeger 7 dagen per week in de wei of stal te vinden. Helaas door schildklier en hooikoortst moeten stoppen, maar het blijft kriebelen
Owja wil iemand toch geintresseerd zijn: Mandy 29 jaar, met auto omgeving breda / tilburg
Het ligt eraan hoeveel je te zwaar bent maar ik zou het eerlijker vinden als je eerst zou afvallen en dan pas weer op een paardenrug klimt. Bij mij komt boven de 85 kilo er gewoon niet op, en als je daarboven zit maar wel graag wilt afvallen kan je naar de sportschool en niet mijn paard als sportschoolapparaat gebruiken. Maar das mijn bescheiden mening, ik doe zelf ook hard m'n best om op een zo gezond mogelijk gewicht te blijven voor mij en m'n paard allebei
Peelie schreef:Ik heb toch maar weer eens een oproepje uit gezet. Er deze keer heel duidelijk in gezet dat hij niet geschikt is voor onzekere of angstige ruiters.
Ik had al wel binnen 5 minuten de eerste tut aan de klets die zegt dat ze M rijd (maar nooit officieel). En ik heb dus gevraagd om wat beeldmateriaal.
Ik wacht nogsteeds...
liekec schreef:Peelie schreef:Ik heb toch maar weer eens een oproepje uit gezet. Er deze keer heel duidelijk in gezet dat hij niet geschikt is voor onzekere of angstige ruiters.
Ik had al wel binnen 5 minuten de eerste tut aan de klets die zegt dat ze M rijd (maar nooit officieel). En ik heb dus gevraagd om wat beeldmateriaal.
Ik wacht nogsteeds...
Want hij is nu niet meer gevaarlijk?
momentje schreef:Ik vind het juist andersom.
VisibreTeam schreef:Ik ben de laatste tijd steeds meer aan het overwegen een verzorger te gaan zoeken voor Django... maar vind t heel engben enorm zuinig op mijn paard en we zijn van ver gekomen, dus ben heel voorzichtig met andere mensen. Maar omdat hij dol is op aandacht en ik het gewoon echt druk heb (komt niks te kort hoor!) Denk ik dat het een plus voor hem zou zijn. Maar heb de stap ok actief te zoeken nog niet durven zetten
Vooral het rijden is nog een dingetje, dat zou al niet op de hoogste plek mogen staan. Django heeft daar gewoon wat lastige dingen in meegemaakt in Spanje.
Zou ik iemand kunnen vinden die dat nog steeds leuk zou vinden? (En van de vrijheidsdressuur knopjes afblijft....)
Uiteraard zou rijden op termijn wel mogelijk zijn. Met rustig opbouwen en de juiste klik
(Sorry voor het binnenvallen trouwens!)