EN DAAR KOMT SINTERKLAAS!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:oke![]()
![]()
![]()
EN DAAR KOMT SINTERKLAAS!
Lientjee schreef:Ik heb nog geen scooter.. Mag er nog geen en hoef er eigenlijk nog geen. Ik ga lekker op m'n fietsje
Robin__ schreef:BitchFight op msn !
Jen_2oo6 schreef:Lientjee schreef:Ik heb nog geen scooter.. Mag er nog geen en hoef er eigenlijk nog geen. Ik ga lekker op m'n fietsje
Tja ik mag er wel een en wil er een
maar blijf wel gewoon fietsen hoor (korte afstanden) maar net als bij ander verzorgadresje is 40min fietsen dusja als ik scooter heb net 10min ofzo sgeelt erg veel
Valiant schreef:ben ik weer
Ier schreef:AAAH Te veel fotos. te weinig ruimte
__Artje__ schreef:Ik ook weer
En ik ga weer,
Lientjee schreef:Pattypaard schreef:Wel zo ongeveer ut beste van vandaag ja Lien.. Ze kan véél lekkerder lopen. Maar na ut hele gevecht en gedoe wat ik met der heb gehad dat ze hard wou, en der achterhand niet deronder en alles loopt ze daarop super![]()
Agja, weer un minder dagje he.
Me binnehand is idd al beter ja, gelukkigHeb alleen soms toch nog de neiging om meer binnenhand te gebruiken met opvangen op de volte ofzo als ze me der tussenuit wil gaan mja.. Komt wel goed
Idd handen hoger. Was der vandaag opt begin mee bezig. Toen hield ik ze volgens ChingYi te hoog. (Volgens mezelf niet maargoed) En toen Nike en ik gingen 'vechten' vergat ik ut weer![]()
Blont he
Achjaa, je moet ook zo veel te gelijk doen he, komt allemaal wel..