Maar ehh, leuke foto's Pat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jen_2oo6 schreef:Ik zou eigenlijk wist je datjes doen, maar doe ik niet meer....
Shaar schreef:Waarom doe jij de WJD dan niet meer Robin?
Robin__ schreef:ja dacht het wel
Ik doe nooit meer wat voor een topic, echt niet
Alleen openen
Ik geef de eer om iets te doen aan andere mensen
Pattypaard schreef:Wel zo ongeveer ut beste van vandaag ja Lien.. Ze kan véél lekkerder lopen. Maar na ut hele gevecht en gedoe wat ik met der heb gehad dat ze hard wou, en der achterhand niet deronder en alles loopt ze daarop super![]()
Agja, weer un minder dagje he.
Me binnehand is idd al beter ja, gelukkigHeb alleen soms toch nog de neiging om meer binnenhand te gebruiken met opvangen op de volte ofzo als ze me der tussenuit wil gaan mja.. Komt wel goed
Idd handen hoger. Was der vandaag opt begin mee bezig. Toen hield ik ze volgens ChingYi te hoog. (Volgens mezelf niet maargoed) En toen Nike en ik gingen 'vechten' vergat ik ut weer![]()
Blont he
Lientjee schreef:Robin__ schreef:ja dacht het wel
Ik doe nooit meer wat voor een topic, echt niet
Alleen openen
Ik geef de eer om iets te doen aan andere mensen
Hahaaopenen lijkt mij ook leuk
Pattypaard schreef:Wel zo ongeveer ut beste van vandaag ja Lien.. Ze kan véél lekkerder lopen. Maar na ut hele gevecht en gedoe wat ik met der heb gehad dat ze hard wou, en der achterhand niet deronder en alles loopt ze daarop super![]()
Agja, weer un minder dagje he.
Me binnehand is idd al beter ja, gelukkigHeb alleen soms toch nog de neiging om meer binnenhand te gebruiken met opvangen op de volte ofzo als ze me der tussenuit wil gaan mja.. Komt wel goed
Idd handen hoger. Was der vandaag opt begin mee bezig. Toen hield ik ze volgens ChingYi te hoog. (Volgens mezelf niet maargoed) En toen Nike en ik gingen 'vechten' vergat ik ut weer![]()
Blont he
Rafaela schreef:shaar had heel veel quotes, ik heb der nou 9 en ik moet nog 130 pagina;s doorspittenweet niet of ik dat red hoor
Robin__ schreef:mjah jij bent er net Lien
Eerst aan miepjes die er langer zijn
Patty bijv.