Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_stan schreef:liekec schreef:Euh nee, dat staat er niet. Ik zeg dat je geen dressuur ruiters zult trekken en ook geen echte recreatie ruiters. Tel daar je 16+ grens bij op en je vijvertje wordt heel klein.
Tja, ik ga geen verdere discussie met jou aan. Dat het jou niet aanspreekt, wil niet zeggen dat een ander dat niet doet. Ik heb niks aan deze "informatie".
myk_en_shant schreef:Wat vinden jullie van mijn advertentie in mijn onderschrift. Zijn er nog op of aanmerkingen
liekec schreef:myk_en_shant schreef:Wat vinden jullie van mijn advertentie in mijn onderschrift. Zijn er nog op of aanmerkingen
Durf je het nog aan
Ik vind je advertentie heel netjes. Vind het ook nette 'regels' met genoeg voordelen voor de bijrijder. Wel (puur uit interesse) ben ik benieuwd waarom les voor een ouder iemand duurder is? Ik zou juist denken andersom, omdat de kans dat een jonger iemand minder ervaren is groter is en je dan dus meer moet 'werken' tijdens dat uurtje.
myk_en_shant schreef:Nee, nog niet gezien.
Zal idd de faciliteiten erbij zetten.
Heb een goed gedraineerde en verlichte buitenbak.
Dressuren is vooralsnog nu de basis, wil eerst dat hij goed in balans loopt, voordat er serieuzer met hem gesprongen gaat worden. Hij kent nu een sprongetje van 40 cm hahaha, dus hij is nog aardig groen erin.
Buitenrijden is eerst nog niet aan de orde, hij is nogal erg onzeker buiten het erf. Zodra je hem goed aanvoelt en goed onder controle hebt is het wel een optie voor de toekomst.