Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dagen worden overlegd, en niet al vastgesteld door de bijrijder. Die 3 dagen die jij noemt zijn inderdaad de dagen dat de meeste zelfs ook tijd hebben.
.marinke182 schreef:Dank voor de tip over die typfout, ik zat helmaal in de bijrijd stemming.
Ik heb de dagen er uit gehaald, als ik het zo terug las klonk het inderdaad erg veeleisend. Het probleem is wel dat ik echt alleen maar op die dagen kan, aangezien ik elke dag wel tot vier uur/half vijf op school zit. Ik hoop dat er iemand langskomt die zelf genoeg tijd heeft, maar iemand zoekt voor erbij.
).. Ik heb nu 25/30 euro gezegd...Beauty26 schreef:Ligt het aan mij of zijn de verzorgsters die niet hoeven te rijden uitgestorven? Als je iemand weet omgeving benschop
) Maar ik ben in mijn omgeving nog niemand gevonden die ook alleen verzorgt en uit ervaringen vinden de mensen op stal het ook vreemd dat ik nog niet heb zitten zeuren om te rijden 
Ben heel dankbaar en zal Xaar blijven doen voor zolang het kan! Dus hoop niet verliezen, soms zitten ze er tussen,
Roosje01 schreef:Ik wil idd verzorgen/ klusjes en in ruil daarvoor rijden. Vind beide leuk om te doen gewoon het totaal plaatje. Ik zou niet ergens gaan waar je alleen maar klusjes mag doen en beetje wandelen. Nu heb ik het tot nu toe altijd goed getroffen.
Ik verzorg het volledige paard, niet alleen de klusjes en een beetje borstelen maar ook beweging geven etc. Dus ook niet alleen rijden.
vandaag had ik 2 tussenuren kon gewoon even langs stal fietsen, uitmesten, even rijden en natuurlijk knuffelen
en daarna gewoon weer terug naar school
wat kan je nog meer wensen?
.