Felies_xx schreef:Lientjee schreef:Ik ben hele lekkere pepernoten aan het eten..
Kijk je wel even of dr geen wesp inzit?![]()
Tuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Felies_xx schreef:Lientjee schreef:Ik ben hele lekkere pepernoten aan het eten..
Kijk je wel even of dr geen wesp inzit?![]()
Meliaforever schreef:16 paarden zijn doodOmdat ze in een weiland stonden en toen stonden ze daar op een eiland .. dat weiland was ondergelopen dus ze staan daar nu opgesloten (journaal
) En ze worden wel gevoerd..
Maarja sleep ze mee door dat water ....
Khad een
6.8 voor engels luistertoets
5 voor me engels pw.. (die ik ingehaald he:\ )
5.6 voor handvaardigheid
7.7 voor me economie
gekky..!
Kyk voorpagina Bokt!
Haha twas maar een idee
Tja paardjes kunnen ook zwemmen
(ui proef je gelukkig niet
)
Meliaforever schreef:Ohh dat heb ik nog niet gezienHaha twas maar een idee
Tja paardjes kunnen ook zwemmen
Lientjee schreef:Ik lees de voorpagina nooit. Ga altijd meteen naar de miepjes toe
Lientjee schreef:Ik lees de voorpagina nooit. Ga altijd meteen naar de miepjes toe
ik kijk altijd even heeel snel en ga meteen naar mijn berichten!
Enn weetje.. ik zag het gister ook op hard van nederland.. maar hoorde dat het met de pond ook niet was gelukt en nu is de wind wat minder enzo .. dus dan gaat het water weer terug zeg maar..! maar ik vind die boer ook heel stom ..want hij was er die dag voor gewaarschuwd maarnee hij laat zn paarden gewoon staaan !!
behalve als er iets tussenstaat wat opvalt
Lientjee schreef:haha Felies
Rafaela schreef:ik tjek ook nooit de voorpaginabehalve als er iets tussenstaat wat opvalt
Felies_xx schreef:Lientjee schreef:haha Felies
Slim he ben ik !![]()
![]()
Pff ze hebben hier niet eens zo'n nerd poppetje ofzo!!
DIE ZOCHT IK!
Aaaah dat ben ik he!
Lientjee schreef:Tja, dan moet je beter kijken felies!
hurt
?