ik ben een soms gelukkige en soms ongelukkige vrijgezel ik vind het wel eens tijd worden na 3 maanden tijd mjah gister tijdens de voetbal training *daar is zon hele leuke jongen, ik noem em g* lachte die zo de hele tijd lief naar me en aah hijs zo schattig, vriend van me kent hem gaat zen msn regelen voor me
njah hij trapte alleen wel 2 x een bal gericht naar mij, maar dat kwam omdat de bal te licht was hoop ik maar nog hij lachte wel zo lief en dan van die kuiltjes, dan smelt je echt nou hoop ik alleen dat ie 15 of ouder is en niet 14
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 07-09-06 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ook, ik ga naar pommetje, en euhm naar de voetbalwedstrijd van die jongen kijken als het goed is
nee nee niet in luf, daar ken ik em niet goed genoeg voor... mjah ik was daar met zon jongen en die dachten volgens mij allemaal dat we wat hadden mjah het kan wel in luf worden
ik vind ook de nieuwe lijst, de gene die ervan af zijn gehaalt, komen toch nooit en die pompoms lijken me niet een goed idee dan val ik Te veel op hij heeft iig geen vriendin als et goed is