Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mcjv schreef:Tuurlijk!
Amigo_stan schreef:
Eske_B schreef:Mij zou het op zich wel aanspreken, maar zeer afhankelijk van de bijdrage. Deze zou je nog in je advertentie kunnen zetten. Dat vond ik altijd fijn toen ik zocht en een bepaald budget had.
En je moet maar net de juiste persoon vinden hiervoor. FB-groepeb en bokt ook al geprobeerd?
miramii schreef:@amigo_stan ik denk zelf dat de locatie niet ideaal is. Ik zie regelmatig advertenties in Soest en omgeving voorbij komen namelijk. Er zijn genoeg recreatieve ruiters in deze omgeving, dus ik denk niet dat het ras uit maakt hoor!
liekec schreef:Ik vraag me vooral af hoe je het aan het werk zetten in de bak met een barebackpad voor je ziet? Dat zou bij mij namelijk een dingetje zijn, een goed tempo draf zit echt totaal niet prettig en als je dan ook nog dressuurmatig moet rijden en niet gewoon een beetje hobbelen...
Verder wel een goede advertentie, ik zou hem inderdaad wat beknopter maken en gelijk aangeven wat je zoekt (in de eerste alinea) en dat ook wat positiever beschrijft. Maak het iets aantrekkelijkerwat zijn de pluspunten van jouw paard/locatie bijv.
koos2015 schreef:@amigo_Stan, misschien je leeftijd verlagen naar 14+? Ik zou dan echt per persoon kijken of het wel of niet kan.
En wat ik lastig vind is de combi echt aan het werk in de bak en bitloos en bareback. Wat verwacht je precies? Echt dressuur? Dan zou ik het stukje over de bareback enzo weglaten. Dat schrikt soms mensen af omdat een aantal gebruikers helaas een vooroordeel hebben veroorzaakt wat niet zo positief is. En dan bedoel ik de rondsuffende te dikke recreatiepaarden (en ja ik weet dat dit niet klopt).
Amigo_stan schreef:liekec schreef:Ik vraag me vooral af hoe je het aan het werk zetten in de bak met een barebackpad voor je ziet? Dat zou bij mij namelijk een dingetje zijn, een goed tempo draf zit echt totaal niet prettig en als je dan ook nog dressuurmatig moet rijden en niet gewoon een beetje hobbelen...
Verder wel een goede advertentie, ik zou hem inderdaad wat beknopter maken en gelijk aangeven wat je zoekt (in de eerste alinea) en dat ook wat positiever beschrijft. Maak het iets aantrekkelijkerwat zijn de pluspunten van jouw paard/locatie bijv.
Ligt er dus echt aan hoe goed je kan doorzitten, en je kan gewoon lichtrijden met een bbp alleen moet je dat wel leren. Kan ook zonder stijgebeugels
liekec schreef:Vind ik persoonlijk onzin. Ik durf te zeggen dat ik een vrij goede zit heb want kan mijn KWPN met en zonder bbp in alle gangen prima uitzitten, maar het rijdt gewoon niet fijn als je serieus dressuur wilt rijden. Maargoed ik geef alleen aan dat je je vijver hier nog kleiner mee maakt
Amigo_stan schreef:liekec schreef:Vind ik persoonlijk onzin. Ik durf te zeggen dat ik een vrij goede zit heb want kan mijn KWPN met en zonder bbp in alle gangen prima uitzitten, maar het rijdt gewoon niet fijn als je serieus dressuur wilt rijden. Maargoed ik geef alleen aan dat je je vijver hier nog kleiner mee maakt
Er staat bij dat het een recreatie paard is, geen dressuurpaard. Maar een discussie over of je een paard aan het werk kan zetten met een bbp is ander topic en ook niet de vraag die ik stelde.
liekec schreef:Ja maar het is wel de kern van het probleem wat je voorlegt. Want je trekt dus geen dressuur ruiters aan want die kunnen vrij weinig met een fjord met bbp, maar een echte recreatie ruiter zul je ook niet trekken want je mag niks anders dan in de bak rijden...
Amigo_stan schreef:liekec schreef:Ja maar het is wel de kern van het probleem wat je voorlegt. Want je trekt dus geen dressuur ruiters aan want die kunnen vrij weinig met een fjord met bbp, maar een echte recreatie ruiter zul je ook niet trekken want je mag niks anders dan in de bak rijden...
Wait, what? Doordat ik dus geen dressuur ruiters trek kan ik geen bijrijdster vinden? Dat is toch wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Ik wil ook absoluut geen dressuur rijders. En er staat niet dat er niet buiten gereden mag worden, maar niet op je uppie. Alleen onder begeleiding.
liekec schreef:Euh nee, dat staat er niet. Ik zeg dat je geen dressuur ruiters zult trekken en ook geen echte recreatie ruiters. Tel daar je 16+ grens bij op en je vijvertje wordt heel klein.
Sheran schreef:Ik snap ook wel wat ze wil zeggen hoor. Ik zie haar punt ook wel. Echte dressuurruiters (die jij dus ook niet wil) willen meestal niet trainen met een bbp, maar de recreatieruiters, die jij zoekt, vinden het misschien saai om allen maar bakwerk te doen.