Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shelly21 schreef:Balen, heb ik ook gehad. Gewoon afgewacht en uiteindelijk kwam er wat serieus.
Peelie schreef:Ik ook. Maar doet dus ook zo onder het zadel met een vreemde.
Al doet hij op het filmpje lekker jolig, doet hij het onder het zadel uit paniek.
Mensen zijn zo al onder de indruk van hem. Hij is soms ook zo aan het touw namelijk.
liekec schreef:Peelie schreef:Ik ook. Maar doet dus ook zo onder het zadel met een vreemde.
Al doet hij op het filmpje lekker jolig, doet hij het onder het zadel uit paniek.
Mensen zijn zo al onder de indruk van hem. Hij is soms ook zo aan het touw namelijk.
Doet ie dit onder het zadel?? En zelfs aan het touw? Dan zou ik eerder tijd aan in de opvoeding stoppen dan in een bijrijder zoeken
Edit: ik bedoel met die zin vooral dat het mij vrij logisch lijkt dat je geen bijrijder hier voor vind
Doef schreef:Tuurlijk pb staat open!
Pff, word nu toch wel een beetje gek van die jonge meisjes van 10/11.. En dan ook nog hele gesprekken voeren onder mijn advertentie op FB. Nog geen serieuze reactie gehad.
Peelie schreef:Ik ook. Maar doet dus ook zo onder het zadel met een vreemde.