Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:22

jahoor

M_D_H

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:25

Ja hoor!

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:26

Geen probleem, stuur gerust

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:35

Bedankt. Ik heb jullie een PB gestuurd. :)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:45

Stuur maar als je meer meningen wil

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:54

Tuurlijk pb staat open!

Pff, word nu toch wel een beetje gek van die jonge meisjes van 10/11.. En dan ook nog hele gesprekken voeren onder mijn advertentie op FB. Nog geen serieuze reactie gehad |o.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:05

Balen, heb ik ook gehad. Gewoon afgewacht en uiteindelijk kwam er wat serieus.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:12

Bedankt voor iedereen die ik mocht PB-en. Ik heb nu een aantal (toevallig allemaal dezelfde) meningen gehoord, dus ik heb er zeker iets aan gehad. Als ik het gesprek heb gehad zal ik hier even updaten. :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:34

Shelly21 schreef:
Balen, heb ik ook gehad. Gewoon afgewacht en uiteindelijk kwam er wat serieus.

Ja zeker balen, dan vraag ik me toch af of ik iets verkeerd doe? Rufian is het meest liefste en braafste paard die je kan wensen, ook mag desbetreffende bijrijder veel met hem en krijgt les van mij zo vaak hij of zij wilt, je kan alleen niet springen en in het begin nog niet naar buiten. Vraag 65 p/m voor 2 dagen in de week, zou dit dan toch teveel zijn? :?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:57

Fijn zo Nuray! Mijn pb heb je net pas gekregen, was verdiept in mijn boek..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 07:57

Ik vind €65,- voor 2 dagen heel redelijk hoor. Is ook wel een neetje regio gebonden natuurlijk.

Meisjes van 10/11 jaar. Hou maar op. Ik weet er alles van. Dan gaan ze elkaar constant taggen en <3 zulke emoticons er achter... Daar schiet je niks mee op en het is lastig de serieuze reacties er tussenuit te filteren.

Dit laat wel een beetje zien hoe Nash is en waarom ik geen bijrijder kan vinden voor hem :P

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 08:08

Ach ik zie alleen maar een MAFLINGER die lekker vrolijk is.
Die van mij kan er ook wat van
Afbeelding
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 09:30

Ik ook. Maar doet dus ook zo onder het zadel met een vreemde.

Al doet hij op het filmpje lekker jolig, doet hij het onder het zadel uit paniek.

Mensen zijn zo al onder de indruk van hem. Hij is soms ook zo aan het touw namelijk.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:39

Peelie schreef:

Al doet hij op het filmpje lekker jolig, doet hij het onder het zadel uit paniek.

Mensen zijn zo al onder de indruk van hem. Hij is soms ook zo aan het touw namelijk.

Doet ie dit onder het zadel?? En zelfs aan het touw? Dan zou ik eerder tijd aan in de opvoeding stoppen dan in een bijrijder zoeken :=
Edit: ik bedoel met die zin vooral dat het mij vrij logisch lijkt dat je geen bijrijder hier voor vind :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:07

liekec schreef:
Peelie schreef:

Doet ie dit onder het zadel?? En zelfs aan het touw? Dan zou ik eerder tijd aan in de opvoeding stoppen dan in een bijrijder zoeken :=
Edit: ik bedoel met die zin vooral dat het mij vrij logisch lijkt dat je geen bijrijder hier voor vind :)

Bij een vreemde ja. Maar bij mij niet ;) ik zou er dan ook heel snel klaar mee zijn.

Met een vreemde raakt hij gewoon echt compleet in paniek. Niet zoals op het filmpje. Op dit filmpje is hij gewoon lekker jolig en even de race er uit aan het gooien.

Hij is behoorlijk eenkennig onder het zadel. De meeste mensen kunnen nieteens een voet in de beugel steken.

Daarom wil ik er ook niemand anders mee op hebben (bijrijder is dan misschien niet het goede woord) maar zelfs iemand die hem wil longeren, dat lukt niet. Al zou ik er geld op toe leggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:41

Mijn paard is ook jolig en 'lastig' in de omgang met andere mensen. Iemand anders die op der rijdt, dat gaat niet echt goed. Ze blijft dan vooral bokken en wegrennen. Maar ik heb toch een hele lieve verzorgster gevonden die veel grondwerk met der doet :D zelf ook niet perse hoeft te rijden.

Ik denk eerlijk gezegd dat 65 euro echt veel is voor als niemand er op mag rijden? Of mag diegene wel rijden en heb je nog niet de geschikte gevonden? Lastig hoor..

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:53

Doef schreef:
Tuurlijk pb staat open!

Pff, word nu toch wel een beetje gek van die jonge meisjes van 10/11.. En dan ook nog hele gesprekken voeren onder mijn advertentie op FB. Nog geen serieuze reactie gehad |o.

Oh ja, had ik ook bij de verkoop van mijn pony.
Vragen, vragen, vragen....
al merrdere keren gezegd dat ze bij interesse met haar ouders langs moest komen voor een bezichtiging, maar bleef onzinnige vragen stellen- vaak s avonds laat. . Uiteindelijk niet meer op gereageerd en dan boos zijn....
maar goed dat ze niet wist waar ik woon, want leek meer op stalking. Echt irritant!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:04

Ja er mag zeker op hem gereden worden! Zoek gewoon iemand die serieus is, en de reacties die ik heb gekregen... Ruf is dan wel braaf, maar het is soms wel een aap qua gedrag hoor, naar het gras happen enzo + dat hij net hersteld is van een breuk in zijn schedel, het was echt kantje boord, dus ben zo ontzettend voorzichtig met hem, wil niet dat er een meisje van 11 van alles met hem gaat doen. Het is een grote lieverd, maar beginners, kleine kinderen of onzekere ruiters zijn niet geschikt, hij heeft leiding nodig anders snapt hij het niet. Heb nog niet 1 reactie gehad, waarbij iemand ook ''formeel'' typt, vind het zo jammer.

Gisteravond laat, kreeg ik een appje van iemand die dik een uur met de auto hier vandaan woont, ik ben bereid om naar u toe te komen. Dus ik vraag hoe ze op stal komt... Met het OV of met de auto. Met de auto is het al een uur laat staan met het OV.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:11

Ach kreeg laatst van iemand een berichtje die mijn exmoorpony wou verzorgen en bijrijden. Er was alleen maar 1 MAAR. Zag in de profiel op Facebook dat ze in Eindhoven woonde, ach enkele reis met de auto is bijna twee uur. Maar ze wou het persé proberen, heb dr maar vriendelijk bedankt en dat ik het niet wou proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:29

Dat is inderdaad erg vervelend. Heb zelf ook uiteindelijk niet iemand via Facebook of internet gevonden, maar via via op stal. Ook al iemand die ik al 'kende'. Ben er tot nu toe erg blij mee.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:30

Anoniem schreef:
Dat is inderdaad erg vervelend. Heb zelf ook uiteindelijk niet iemand via Facebook of internet gevonden, maar via via op stal. Ook al iemand die ik al 'kende'. Ben er tot nu toe erg blij mee.

Dat heb ik ook al eens geprobeerd. Maar daar is nooit wat uit gekomen.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:30

Dat is niet vol te houden, als ze er zo lang over doen.
Kan naïef zijn, of dat "ze" in de buurt al een slechte naam heeft?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:56

Peelie schreef:

Dat is lastiger, ik weer blij dat mijn blije ei geen eenkennigheids issues heeft en de anderen ook niet, zou ik hoogst irritant vinden.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:41

65 euro vind ik wel kunnen. Ik vraag zelf 50 euro voor 2x per week rijden. Mijn paard is ook wel eenkennig maar hij laat zich toch braaf rijden. Misschien ook wel omdat ze niks van hem vraagt.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:48

En toch meld ik me weer in dit topic..

Ik ben opzoek naar een bijrijdster en heb nou al een paar weken een advertentie online staan, en NIEMAND reageert.

Mag ik een linkje naar mn advertentie hier op zetten? Dat jullie tips of iets kunnen geven?