Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan kan het wel. Heb nu gewoon een schitterende verwarmde wc
haar huis staat voor de stal. Dus het

Ben benieuwd hoe het gaat, en ga ook even met mijn instructrice overleggen wat zij zou doen in mijn situatie, en ook aan de eigenaresse voorleggen waar ik mee struggle.
Kashmino schreef:Wat leuk Roosje dat je zo mee mag denken met een nieuw paard en de stal erbij!
Ik heb een tijdje niets laten horen, maar ik heb sinds ongeveer 2 maanden ook 3 nieuwe verzorgpaarden. Een Boulonnais, een Fries en een Welsh pony. Helaas is de Welsh erg ziek, en het duurt waarschijnlijk niet lang voordat die heen gaat. Maar de eigenaresse en ik gaan dan samen kijken naar een nieuwe, omdat we beide erop gaan rijden als die komt. Zo pakken we binnenkort ook weer de Boulonnais op met rijden (staat nu stil) en de Fries als het beter gaat met zijn hoeven. Vind ik beide best spannend, zeker omdat beide dieren nooit heel goed doorgereden zijn en ik nou ook weer niet zo veel rijervaring heb. Maar op de grond is de klik er zeker, en volgens de eigenaresse heb ik een goede uitwerking op ze. Dus hopelijk komt het helemaal goed

en doe ik soms een ander paard voor iemand als die op vakantie is en ik toevallig op stal ben.. ben stiekem nog wel opzoek naar een bijrijdpaard, sinds plannen heb te stoppen met groepslessen... maar vind dat toch wel nog een moeilijk idee. Ik denk dat ik het mij te moeilijk maak. hahaha.