Goedenmiddag! Terug van handbal, lekker gespeeld! 27-12 gewonnen . Ik had alleen afgelopen donderdag last van me been, gelukkig maar, want anders had ik vandaag ook met de dames 1 mee moeten spelen...
hah nee .. had ik ook niet moeten doen maar we zijn super goede vrienden .. hij zegt net nog dit tegen me : ik heb het gevoel dat ik jouw alles kan vertellen & volgens mij kun je geen betere vrienden zijn dan nu OMG wat ik hier nou weer mee moet !
haha nee klopt.. maar t is toch zo .. komt ook bij dat ik t een hele tijd met hem heb gehad.. maar veel heb achtergehouden dat veel verschil heeft gemaakt (heb heel veel problemen gehad met jongen voor hem..) en dat heb ik hem eindelijk durven vertellen .. en daar is toch wel een hoop mee los gekomen.. mijn beste vriendinnen weten minder over wat ik allemaal heb meegemaakt dan hij .. klinkt stom..en is zeker geen excuus
Laatst bijgewerkt door smurffie op 22-04-07 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Tjah... ik begrijp hen ook wel, als je er ook mee gaat zoenen, terwijl je het eigenlijk als gewoon ene goede vriend ziet, dan begrijp ik ze ook wel .. maar als jij gewoon veel met hem omgaat en gezellig doet enzo... dan zouden ze naar mijns inzien niet zo veel van moeten maken
hah nee .. maar ze kunne me al schieten om t feit dat ik m aardig vind helemaal om t feit dat ik wat met m had als ik nou nog meot vertellen dat we gezoent hebben terwijl we niks hebben dan ben ik dood .. zo'n keertje of 20