beterschap.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beterschap.. 

..
PB box en msn staan altijd voor je open
, dus toen ging ik weer verder slapen. Door al t geblaf van de buurhonden etc heegeslapen en mn ma moest me wakker maken om 11 uur 
egt domme actie
Afijn zit ik eindelijk in die metro, in mn eentje in het voorste treinstel.. komt er me toch een enge vent binnen
En die ging helemaal tegen me aanpraten.. moet je nu pas naar school? Waar zit je op school dan? Heb hem alles voorgelogen en was blij toen mijn telefoon ging want toen kon ik ff naar de andere kant van het treinstel lopen om een gesprek te voeren met die vriendin die op Capelse Brug op mij wachtte.. verography schreef:haha, ik was in slaap gevallen in de metro. egt vlak voordat de deuren dicht gingen waar ik uit moest werd ik wakker. Ben er nog gauw uitgesprongen.egt domme actie

je kan altijd bij me terecht 

verography schreef:inderdaad. was is een keer een man en die sliep in het treinstel bij schiedam, maar die ging weer terug want dat was het tusseneindpunt. en een paar mensen wilde hem wakker maken maar hij duwde ze weg ofso, en toen lieten ze hem maar slapen. ben benieuwd wat hij ervan vond dat die weer terug bij af was

Dacht echt zo van.. help.. straks wiltie wat van me