vraagteken schreef:Is er ook een topic over hoe moeilijk het is om een verzorger te vinden?
[VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
Balen Madelon! Hoop dat je snel iets leuks vindt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vraagteken schreef:Is er ook een topic over hoe moeilijk het is om een verzorger te vinden?
madelonvdw schreef:Jij ook sterkte! Waarom ben je gestopt als ik vragen mag? Kan ook in PB
Voor mij word het ook lastig. Ik zit 3,5 dagen in Tilburg en de andere dagen in Boxtel.
Gelukkig kan ik 1 x per week nog helpen op een gehandicapten manege waardoor ik er niet helemaal uit ben.
Eloya schreef:Ik ben 29 juni met dit paard in rengalop door de bak gegaan. blijven zitten maar vertrouwen compleet volkomen weg. nu kamp ik ook met een angststoornis dus heb ik het er erg lastig mee om weer te vertrouwen en moest het stap voor stap. uiteindelijk zijn we erop uit gekomen dat omdat ik nogsteeds zo gespannen ben dit paard en ik niet de juiste combi op dit moment zijn onder het zadel en heb ik op dit moment ook geen behoefte om weer een bijrijdpaard onder het zadel te zoeken. eerst op een manege bijvoorbeeld aan dit probleem werken
Daarom wil ik nu de kant van het mennen op