Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Navanja schreef:Als iemand 35 p/m betaald, daarvoor alleen mag rijden onder begeleiding. En dan op donderdag om de twee weken de paddock moet ruimen. Is dit acceptabel?
Ik zit dus een beetje met een probleempje..
Ik wil nu eigenlijk iemand voor drie dagen in de week voor jolanda, voor een x bedrag. Maar ik heb al een meisje wat Jolanda verzorgd. En die kan niet alleen rijden.. Wat moet ik daar dan mee.. Nog iemand voor die ene dag zoeken? Of helemaal iemand anders zoeken. Dat meisje gaat drie dagen in de week niet redden..
Narya schreef:Chantaloves schreef:Hmm nee dan denk ik het ook niet. Ik zoek echt zo'n "maatje", die gaat hinniken als je komt er waar je echt een speciale band mee hebt (klinkt echt super cliché haha)
Ook toevallig dat dat je nicht was !
Volgens mij zoeken wij trouwens een beetje hetzelfde
Volgens mij is jullie beeld van een verzorgpaard niet erg realistisch. Zo'n band heb je niet na de eerste keer borstelen, daar moet je moeite voor doen. Om een paard dan af te keuren 'omdat je geen klik voelt' vind ik dan ook wel een beetje merkwaardig. Zelfs al zijn er vier mensen die voor hetzelfde paard zorgen, dat paard gaat je echt wel herkennen hoor.
Tammii schreef:Ik ben ook nog steeds opzoek naar een leuk verzorgpaardje!Het liefste voor 1 dag in de week, maar als het dichtbij is.. kan ik ook 2x in de week
Woon zelf in Moordrecht, dus dat zou het aller mooiste zijn. maar anders Gouda of nieuwerkerk a/d ijssel.. Mijn PB staat altijd open voor vragen!!
![]()
& ik zie dat meer mensen uit deze omgeving opzoek zijn haha, maar ik ben zelf 20 jaar.. en ook nog steeds niks gevonden, dus aan jullie leeftijd zou het toch niet liggen denk ik
Navanja schreef:Ik vind dat wel meevallen, je leert van mij en mijn paard namelijk ook al een heleboel... En wat kost het per uur op de manege? Een stuk meer toch..
Wat zou dan schappelijker zijn?