ja dat kan ook Ik zit elke keer als de telefoon gaat met mn hart in mn keel heb vandeweek mn solicitatie brief op de post gedaan en kan nu elke moment gebeld worden
whahahaha ben egt zoo melig mn nichtje is nu hier en die wil de hele tijd plop lusiteren dus we gaan weer ff verder dansen
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap nu rond als en gans, zo gaat de kabouterdans
Laatst bijgewerkt door Miiessy op 16-08-06 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Jwel.. alleen doe ik dat niet omdat ik iedere dag toch zowiezow iets wil doen met ze. (niet werken ofzo) En met de hoeven. Bij Nike worden ze te kort als ik ze allebij mee neem steeds. Dus maar om de beurt. Voor bijv. in de andere wei te doen doe ik dat wel vaker.
Nog wat foto's van gistere: Knuffel voor ut brave knolletje Even los wat dingen met Mariska in de bak doen. Los langs me draven. Kwam ze me achterna draven. Bijna overgang naar stap En even un sprongetje. Foto's zijn zo wazig doordat vriendin foto's gemaakt heeft.. met camera op verkeerde stand Heeft ze niet op gelet.
Tsss.. De plek waar ik stage ga lopen daar staat ook een meisje met haar paard die ik vroeger (in mijn manege jaren) goed geterroriseerd heb.. Krijg ik een pb met van dus je gaat bij ons stage lope?? Dus ik teruggestuurd ja mag dat niet/?? Ziju jawel zolang je me paard niets doet :S Net alsof ik na 4 jaar nog steeds dezelfde persoon ben :S En ik ben al helemaal niet iemand die een paard wat aan gaat doen :S