Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Serendip90 schreef:Ik ben ook heel benieuwd, van de week gevraagd bij de mensen die bij de binnenbak daar in de straat aan het rijden waren of we die mochten gebruiken tegen betaling (eigenlijk ook te gek voor woorden, zou ik nog extra gaan betalen omdat ik iemand heb die graag een binnenbak wil) maar dat waren niet de eigenaren dus ze wisten het niet. Dus nu hopen dat we de eigenaren van de bak een keer tegenkomen... (is 500m stappen... dus
rhaps schreef:Ik kom ook even binnenvallen, ook ik ben op zoek naar een bijrijdster voor mijn paardje.
Ben nu al een tijd op zoek advertenties geplaatst, bekenden gevraagd etc, maar niets...
Paardje is 9 jaar, mag alles mee gedaan worden, dressuur, springen, buitenrijden etc. Alles is aanwezig incl. buitenbak. Ik hoef er geen vergoeding voor. Concoursen en les alles mag (hoeft niet) en toch vind ik niemand.....ik snap het niet. Vroeger stonden ze ervoor in de rij. De enige reactie die ik nu krijg is van 12 jarige, echter mijn paard staat aan huis en je bent dus vaak alleen en dan vind ik dat toch echt te jong, zo onredelijk is dat toch niet??
Nicky84 schreef:Serendip90 schreef:Ik ben ook heel benieuwd, van de week gevraagd bij de mensen die bij de binnenbak daar in de straat aan het rijden waren of we die mochten gebruiken tegen betaling (eigenlijk ook te gek voor woorden, zou ik nog extra gaan betalen omdat ik iemand heb die graag een binnenbak wil) maar dat waren niet de eigenaren dus ze wisten het niet. Dus nu hopen dat we de eigenaren van de bak een keer tegenkomen... (is 500m stappen... dus
Jij bent de ideale eigenaar!! Waar woon je?? (grapje) Nee hoor, ik zou hen laten betalen! Ze mogen alles al gratis doen.
Ik mag ook echt niet klagen hoor wat betreft eigenaars, ik heb ook de luxe dat ik geen stallen hoef te doen of wei/bak, of andere "klusjes". Ik bied het vaak zelf aan maar dan hoeft het niet en doen ze het zelf:') Laatst waren ze weg en toen was ik blij dat ik 2 weken de wei kon scheppen. (4 paarden die overal schijten..
) Maar ik was blij dat ik wat kon doen. Straks ga ik toevallig het tuig invetten en mijn les betaal ik zelf. Af en toe geef ik eens wat als blijk van waardering. Maar als ze wel gevraagd hadden om de stallen te doen o.i.d. had ik zeker ook gedaan. Ik dacht dat ik makkelijke eigenaars had
![]()
rhaps schreef:Ik kom ook even binnenvallen, ook ik ben op zoek naar een bijrijdster voor mijn paardje.
Ben nu al een tijd op zoek advertenties geplaatst, bekenden gevraagd etc, maar niets...
Paardje is 9 jaar, mag alles mee gedaan worden, dressuur, springen, buitenrijden etc. Alles is aanwezig incl. buitenbak. Ik hoef er geen vergoeding voor. Concoursen en les alles mag (hoeft niet) en toch vind ik niemand.....ik snap het niet. Vroeger stonden ze ervoor in de rij. De enige reactie die ik nu krijg is van 12 jarige, echter mijn paard staat aan huis en je bent dus vaak alleen en dan vind ik dat toch echt te jong, zo onredelijk is dat toch niet??
Eclips15 schreef:rhaps schreef:Ik kom ook even binnenvallen, ook ik ben op zoek naar een bijrijdster voor mijn paardje.
Ken het verhaal, ben zelf ook op zoek doordat mijn dochter met een knieblessure zit en iemand zoekt die haar paardje van net 4 minimaal 2 keer per week erbij wil rijden. Heb ook bekenden gevraagt en advertentie geplaats maar geen enkele reactie tot nu toe. Het paardje is goed zadelmak maar moet dus nog een hoop leren en daarvoor kun je er geen kind van 12 opzetten.
Hippepony schreef:rhaps schreef:Ik kom ook even binnenvallen, ook ik ben op zoek naar een bijrijdster voor mijn paardje.
Nou ik zou zo bij jou willen komen rijden en verzorgen hoor! Jammer dat je niemand vind, want dit lijkt mij perfect, alsof je een eigen paard hebt
Serendip90 schreef:Ow mocht ik weer iemand nodig hebben, paardje staat in de gemeente Nuenen (niet in Zwijndrecht dus)
Marlou91 schreef:Serendip90 schreef:Ow mocht ik weer iemand nodig hebben, paardje staat in de gemeente Nuenen (niet in Zwijndrecht dus)
Nuenen.. Nuenen bij eindhoven toch? Is vlakbij mijn woonplaats (beek en donk) dus mocht je ooit nog iemand zoeken![]()
Haha en sorry dat ik even binnen kom vallen. Helaas verhuist huidig bijrijdpaardje naar een andere stal morgen
Marlou91 schreef:Haha klinkt zo ongeveer als een droom! (behalve dan dat je beweert moeilijk en vervelend te zijn) Al vind ik de wei schoonmaken en borstelen/opzadelen ook niet erg om zelf te doen! En ik ben ook juist op zoek naar iets voor door de weeks omdat ik in het weekend werk.
Mocht je dus ooit moeilijk zitten met verzorgsters.. dan mag je altijd pb-en!
OsMo schreef:Ik las een paar pagina's mee en niet alles gelezen.
Ik las ergens een reactie dat iemand een paard zocht waar ze mee kon dressuren, spingen en mee naar buiten kon, waarop iemand zei succes met zoeken.
Die paarden zijn er echt wel.
Ik heb er hier 1 staan die van alles een beetje kan maar nog het meest plezier heeft in buiten rijden.
Onlangs heb ik dan ook een verzorgster hoewel ik niet echt op zoek was.
Persoon heeft mij zelf benaderd ivm een oude advertentie en ik dacht ach waarom ook niet.
Kan ik er bij zijn en iemand ook lekker laten genieten.
Ze is 13 jaar en rijd op mijn Groninger x Gelderse ruin van 1.70m, ze mag er mee naar buiten (wel onder begeleiding van mezelf), ze rijden in de rijbak wat basis oefeningen en ze hebben sinds 2 x ook samen gesprongen.
Ze zijn er wel alleen spelen er vaak meer factoren mee waarom ze het vaak toch niet aan durven.
Veel paard/pony eigenaren durven het vaak niet aan ivm met verzekering.
Stel er gebeurd wat dan is de eigenaar van het paard altijd aansprakelijk.
Om die reden ben ik er altijd bij als ze gaat rijden (op gisteren na dan).