Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:52

Komt wel, een week is nog niet lang natuurlijk ;)
En vooral ook zelf op zoek gaan, advertenties afspeuren enzo, het is niet omdat ze niet op jouw advertentie reageren dat er niet een ideaal persoon zit te zoeken ... Ik heb die van mij ook gevonden door zelf op een advertentie te reageren :)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:17

Ik heb een PB en na een paar dagen ook een mail, gestuurd naar iemand met een advertentie van bijrijster gezocht.
Maar ik heb nu nogsteeds geen antwoord (zondag een week geleden van de PB en gisteren ofzo, een mail),
Wat nu!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:19

Blijven verder zoeken zou ik zeggen :+
Ik heb ook pb's gestuurd naar mensen die verzorgpaarden zochten, en hier kreeg ik dan geen antwoord op, tja, niet mijn probleem .. als ze nu nog komen zijn ze te laat :+

Snap wel dat andersom misschien wat vervelender is, maar moest je toch nog antwoord krijgen kan je nog altijd zien wat je doet .. Je kan er niks aan doen dat mensen niet antwoorden ;)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 00:33

ik heb getemt.. het is niet de bedoeling om dit topic te gebruiken voor advertenties..

Ik heb trouwens wederom een nuttige reactie gehad.. zo hoor je maanden niets en zo 3 in twee weken.. helaas is er iemand afgehaakt.. maar wellicht is de derde een optie.. nummer 1 was erg leuk, maar wil nr 3 ook afwachten :D Voelt wel als mazzel met het aanbod in mijn omgeving.. maar heb dan ook wel een heul leuk paard :+ :o

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 08:25

Super zeg zoveel reactie`s, die willen wij ook!! hihihihi want ik heb ook leuke paarden!

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:23

xSCWx schreef:
Nou, geen reacties op mijn supermarktbriefje... Kreeg ik ineens een idee :)* ik bied gewoon rijlessen aan op mijn pony. Misschien dat er dan meer meiden reageren.

Ik zeg doen! Ik ben zelf een verzorgster die opzoek is naar een soort tja, combi van verzorg/lease/bijrijd paardje.
Maar mij gaat het er nu voornamelijk om dat ik kan lessen. Ik die 2/3 jaar op de manege heb ik wel wát geleerd.
Maar niet wat ik wíl bereiken, ik wil gewoon goed en vriendelijk kunnen rijden, ik weet van mezelf dat ik m'n benen niet stil kan houden, niet rechtopzit, en dat wil ik wel bereiken. En de kwaliteit van manegelessen is toch ook heel anders dan wanneer je telkens van dezelfde persoon les krijgt, op hetzelfde paard. Dan krijg je ook de kans om echt vooruitgang te boeken.

Maar hier in de omgeving (heb al aardig druk gezocht) is er niemand te vinden die rijlessen aanbied op zijn/haar eigen paard. Of misschien zijn die er wel wat, (nog niet gevonden?) maar dan meestal al helemaal niet met de mogelijkheid om het paardje zelf ook een beetje als verzorgpony te mogen zien. Dus met wat grondwerk, lekkere tut & opknap dag etc.

Hopelijk krijg je nu wel flink wat reactie's! Succes!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 13:35

Fleur ik ging ook de mist in hoor,
ik dacht ook dat je hier je advertenties kwijt kon, maar dat is niet zo.
Mijne zijn verwijderd, het is hier niet de bedoeling om advertenties neer te zetten ~~}>

Butterflyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:13

manonfleur schreef:
Fleur ik ging ook de mist in hoor,
ik dacht ook dat je hier je advertenties kwijt kon, maar dat is niet zo.
Mijne zijn verwijderd, het is hier niet de bedoeling om advertenties neer te zetten ~~}>

Haha, Ik las het.. :o
Maar ik dacht, het proberen kan geen kwaad..
Ik kan nergens een Topic vinden waar ik het wel kwijt kan ? :?
Hihi beginnende bokker. :')
Liefs x

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 15:16

Het proberen kan dus wel kwaad, ik erger me kapot omdat honderdduizend meisjes als jij hetzelfde denken en mods zijn dus continu bezig hier posts te verwijderen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:16

@ Fleur_Bijl, rechts bovenin je scherm kun je bij de boktmarkt een advertentie maken :)
En hier [EA-VP] Verzorgpaarden kan het ook!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:47

Ik zie nu dat ik op mijn advertentie van Marktplaats wel reacties gehad... Maar dan niet via mail ofzo, nee in een berichtje onder de advertentie (irritant zeg...)
Maarja, ik weet echt niet of ik hier nou serieus op in moet gaan... wat denken jullie?
Citaat:
hallo ik ben ***
ik woon in ***
ik hebb veel aandagt aan paarden in *** en daar heb je en soort pesion en daar kom ik waak langsook toen ik 3 was ofzo om met de paarden te knuffele ik heb zelf ook op paardrijden ge zetten en ik hou heel veel van paarden
ik ben 13 jaar ben met paarden opgegroed en ik weet wat ik moet doen
u heefd en mooien shet
hy lijkt en beetje op mijn zelf langenblonden haaren
u kunt ook op mijn vertouwenik kan elke dag langs kommen
dit is mij e-mail : ***@hotmail.nl
ps ik heb heel veel in tresen in u shetlandertje
als u ook intressen heeft in mij wild u dan plz en mailtje terug stuuren
dan kan ik en keertje lang kommen ofzo iets
gr.***

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:50

Uhm, het klinkt als een jong meisje die verschrikkelijk slecht is in Nederlands :=
Kennismaken kan altijd!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:52

Ja het probleem is dus, er moet altijd een ouder mee (stal ligt redelijk afgelegen) maar volgens mij lezen ze daar allemaal overheen... Of dat willen ze niet :+
Moest wel lachen om die zin "ze lijkt wel op mij, lange blonde haren" :')
Ach ik stuur haar een mail, wie weet...
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 24-02-12 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:54

Oh, dat zal best kunnen dat ze daar overheen lezen.. :=

Butterflyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:02

Destino schreef:
@ Fleur_Bijl, rechts bovenin je scherm kun je bij de boktmarkt een advertentie maken :)
En hier [EA-VP] Verzorgpaarden kan het ook!

Bedankt, hier heb ik tenminste wat aan ! :o

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:14

nou, ik heb een advertentie geplaatst op zowel mp als bokt.. nu maar afwachten wat er uit komt.

Ik heb wél een sollicitatie te pakken haha!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:16

Ik ga morgen kijken voor een fulltime leasepaardje! *\o/* Hopen dat het iets word! *\o/*

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:21

Ik ga zondag kijken voor een paardje waarbij ik mijn opleiding aan het eind van het jaar mee kan volgen! :D Ik hoop zoooo dat het klikt!! Alleen ben ik wel erg benieuwd hoe ik dat ga combineren met de Fries die ik nu rijd.. Pff.. ik kan nooit zo goed keuze's maken.. O:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 17:27

Hier voor de derde keer een meisje van 13 gehad, best een leuke meid en gaf ook aan dat ze het niet erg vind dat ze nog even niet kan rijden omdat de paarden nog jong zijn.....kwam ze vandaag dat ze een andere reactie heeft gehad en dat ze dat paard wel mag rijden en gaat afspreken daar en dan gaat ze kijken wat leuker is....pfffff wat wordt ik het toch zat!! :( snap het best hoor en heb haar ook aangegeven dat ik het fijn vind dat ze eerlijk is maar wanneer wil er wel iemand mij helpen :P
Ben blij dat ik gelukkig iemand heb die altijd wel wil mesten als ik niet kan maar die kan dan weer niet rijden vanwege haar gewicht....

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:58

Om er nog even aan mijn stukje aan toe te voegen,
Ik heb al een hele leuke verzorgpony, en ik krijg nu ook de mogelijkheid om te lessen.
Dus ik ben helemaal tevreden :D Over een poosje gaan we met wat hulp beginnen met lange lijnen (is voor ons beide nieuw) Dus we zullen zien.

@Zoek, heb je nu toch iemand gevonden?
Die dan alleen niet kan rijden? (maar dat is niet zo'n erg probleem lijkt me?)
Zal ik wel over heen gelezen zijn dan.
Over dat meisje van 13, ik ben zelf 14, en het is wel zo.. je wilt gewoon weten waar je uit kunt kiezen. Wat je mogelijkheden waar etc. zijn. Dus ik geef haar groot gelijk. Maar ik hoop dat ze voor jou kiest, ik snap wel dat als je télkens zulk soort mailtjes krijgt je er ziek van word.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 09:04

Nee ik heb geen verzorgster, alleen iemand die in nood kan helpen! En wat ik ook aan geef in mijn vorige bericht vind ik het juist fijn van het meisje dat ze eerlijk is, ik had vroeger ook liever een paard gehad waar ik op zou kunnen rijden! Als ze voor mij kiest zou ik altijd in mijn gedachten houden dat haar voorkeur toch uit gaat naar een verzorg paard waar ze op kan rijden dus dat de kans groot is dat ze weg gaat als er wat op haar pad komt....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 09:21

ik heb een veel belovend mailtje gekregen!! *\o/* *\o/*
hopen dat dit wat wordt :))

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 09:37

Spannend!! Succes!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 09:47

:))