›› Naam verzorgpaard: Baloena ›› Info: - Geslacht: Merrie - Ras: KWPN paard - Leeftijd: 0 jaar - Karakter: Lief, speels, nieuwschierig, alles toelatend, eigenwijs en een grote knuffelkont ›› Waarom moet jóuw verzorgpaard winnen?: Dit is haar eerste levensjaar dus het is meteen een goed begin als ze wint. Baloena is ontzettend nieuwschierig en dat maakt haar ontzettend leuk! Ze is ook heel speels ze pakt met haar mond je t-shirt vast en dan is het de bedoeling (net als bij olifanten) dat je doorloopt en zij je vast houd en volgt! Ze laat écht alles toe en houd zeker van knuffelen! soms is ze een beetje eigenwijs met lopen aan het touwtje, wat ze al kon na een paar uurtjes na de geboorte, je kon meteen haar halstertje omdoen en met haar lopen aan een touwtje zonder mama V!
... _ Roepnaam: ... (ALS WE WETEN MET WELKE LETTER DIT JAAR DE SHETLAND-VEULENS MOETEN BEGINNEN KOMT DE NAAM (OOK VAN B'S VEULEN ) Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie (BEN IK VERGETEN TE VRAGEN... MAAR DENK HET ZO WANT OP DE FOTO'S ZIE IK NIETS HANGEN ) Afstamming: ... (WEET IK NIET) x Oprah van Bunswaard Geboorte datum: 01-05-2006 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: -.
Ik ben er ook weer.. Geweldig lekker gereden.. Moest op Kerona.. Wouw niet.. Mocht toen gelukkig op Indy (A).. Eerst half uur druk buiten gedressuurd.. We waren wel met 3 van de 6 aanwezig.. Najaa wij toen weiland ernaast.. Heuvel.. Heuvel op stappen.. en dr af.. Draf erop.. stap eraf.. En toen galop er op en stap eraf.. Maar goed.. Ik zat achteraan.. Daarvoor Bolino ; groot. En daarvoor Jikke; Klein.. Dus Jikke was al weg.. En Bolino gaat ineens volle vaart heuveltje af dr achter aan.. En dus ook geen houden meer aan Indy.. ..
Ff later wij naar veldje.. Mochten we daar galloperen.. En heb het geweten.. oliebol hoe hard.. Dat kleintje ook man..
En Bolino er vandoor.. Ik met moeite Indy terugnemen.. Ik toen nog ff samen met Jikke.. Ik achter.. ging Indy bijna op dr bek.. Schrok me dood.. Toen toch maar iets rustiger aan nog ff gegallopeerd.. T was echt zoo relaxed..
Ook lekker geshopt in Zwolle vanochtend.. Drie topjes en 1 t-shirt.. En nog een witte kniebroek.. En een zomerjas..
..
En ik ga maar eens met één van die vriendinnen praten op msn..
Kijk.. Ze waren wezen zwemmen vandaag.. PAar mensen en zon jongen op msn (oa die is vreemdgegana) en 2 andere waren in zwembad.. Hun met HUN gaan zwemmen en alles.. Stelletje eikels.. En zij mij maar verteld dat ze hun niet mogen etc.
Ja.. Anders weet ik ook ff niet meer of t waar is.. Ze zeggen van ja we zijn te tegengekomen etc.. En nouw schijnt er een actie geweest te zijn.. Met M. & een jongen die ze leuk vond van hun (dat wist ik wel) Terwijl die jongen haar niet kent.
K weet t allemaal niet meer hoor.. Ik zit in een soort van dip ofsoo.. Ik trek 't allemaal ff niet meer..
Ik heb t gevoel alsof ik word voorgelogen.. Een geheim tussen mij en M. Schijnt een ander ook ineens te weten en alles..
En dat van t zwembad.. Weet niet wat ik moet geloven.. en wat niet..
En alles gewoon.. Ik heb ook echt alles behalve zin in school.. Ik WIL gewoon niet meer nr school.. Eén geluk dat die jongens dus exameklassers zijn.. En nu opgerot zijn van school. Ik wil ze nooit meer zien, echt niet.. Gewoon dit hele verhaal enzo.. Ik hoor t nog van een ander ook eh..
Pfft, ik voel me gewoon genaaid.. Ik wil die 'vrienden' ook niet meer zien eigenlijk.. Maar heb weinig te kiezen.. Zit bij ze in de klas.. &ken niemand anders..
Mr denk je dat ik dat, als t waar is.. Ooit kan vergeten.. Shiit man.. :S..
Niet dat t een werelddrama is.. Maar wel t feit dat ze zei een hekel aan hun te hebben..
Jap, ik nu ook.. +dat ik dus het gevoel heb, dat ik word voorgelogen.. Ik weet niet wat ik moet geloven &wat niet.. &dat heeft ook te maken met dingen van voorgaande jaren..
Mr kijk, verder heb k gewoon niemand op school.. En ik moet nog 2 maanden weet je wel..
Bijna mn verjaardag, gezellige verjaardag.. 31 mei pas mr okee.. 11 mei verjaardag hebben van M.. Maar op dit moment wil ik dat gewoon niet meer..
Ik wil niks meer met hun doen.. Wil helemaal niks meer.. T enigste wat ik op dit moment wil is.. Bij de paarden zijn, of les hebben op de manege.. Of gewoon keihard galloperen met een paard.. Me gelukkig voelen tussen de paarden..
Of met thee en veel chocola op de bank zitten.. Zielige films kijken, om me nog kloterder te voelen waarsch.. Maar dat doet er niet toe..
&liggen en slapen.. In mn bed of in de zon..
Of gewoon paasei hard janken. Al is dat laatste geen optie.. Omdat ik dan gelijk alles aan mn ma moet vertellen waarsch.. ..
Gvd, wat op school.. 'één poedersuiker iets tegen mij &ik krijg al t gevoel dat k moet janken..
Tja ik ben geen therapeut ofzo.. maar als je ze echt niet meer aan kan zien, wat dan? Dan ben je helemaal alleen op school, kan je niet je verjaardag leuk vieren.. Dit niet banketstaaf opvatten he!
Oke ze hebben je echt belazerd,.. hebben ze dat al vaker gedaan?
Ff weer alles bijgelezen (moet ik trouwens de laatste tijd wel erg vaak doen zeg ).
Maar dat is best ene klote actie zeg Ier!! Het maakt mij niets uit wie het nieuwe topic opent . Gaan jullie er maar om vechten . Hhm.. hopen dat het de volgende keer beter gaat veronalover!
Vandaag naar de stad geweest, 3 hempjes ( Esprit, Indian Rose en Replay), nieuwe zonnebril, 2 paar nieuwe schoenen ! Was wel weer gezellig dagje.
Owja, Zulaine en Zione zijn nu naar Duitsland... Omdat Koert en Linda natuurlijk gaan verhuizen en de twenters een jaar nog op een pensioenstal doen niet zo goedkoop is, gaan ze voor een jaartje naar Koert zijn vader in Duitsland (groot bos en veel land als eigendom). Morgen weer werken in die warme kas! Bah..