Ik heb enaonderste kluisje. Vanaf vorig jaar.. Tot aan 't einde van schooljaatr.. Eco telt btw weer niet mee voor schoolexamen.. Veel vakken wel, sommige niet.. * Apaarrrt..
ik heb gewoon het fiets onderste kluisje waar iedereen altijd zn taasen voor donderd en waar iedereen altijd voor staat... oftewel in he drukste stukje
kwt is hip ik love dat uur ik heb alleen maar coole klassen met kwt dus vandaar Swt haat ik wel dat heb ik op maandag eerste uur kank gewoon net zo goed uit slapen... das zooo nutteloos gewoon
Ik heb geen HW .. Nog niet.. Ja voor volgende week.. Ach sjaa Vet veel blokuren! Wij niet blij, leraren niet blij.. Wordt t missg veranderd. Als k dan nog steeds ee ngunstig rooster heb is het ok. Anders niet .
Ach, ik vind het zo niet echt erg hoor . Tjah, maar ik ben misschien ook wel blond h;e, daar zal het vast aanliggen .
Nee, maar ff serieus, vinden jullie het soms echt niet leuk? Okay, dat huiswerk enzo vind ik ook niet leuk enzo hoor . Alleen naar school zelf enzo gaan vind ik altijd wel leuk hoor ! Vet gezellig enzo juist altijd . Vooral pauzes en bepaalde vakken enzo !