Ik heb vanacht gelogeerd by Fair! , Ik en mijn vriendin hadden de tent opgezet midden in de wei!. Was hardstikke super.. Maar de kleine shetlander werd toch wel een beetje vervelend om 3uur snachtss haha . Sochtends al om 6 uur wakker door half-instorting van tent want de waakhond vond het volgens mij tijd voor een spelletje, stond met zijn liefste blik en een bal in zijn mond naar ons te kijken! Wij toch maar even negeren, draaien ons om en willen net weer gaan slapen horen we een enorm kabaal bij het begin van de wei. Met onze hoofdjes uit de tent zagen we dat Danoon&Fair een terrorisatie gericht had op het hek en waren los gebroken. ( vraag me niet hoe ze dit deden! ). Snel onze schoenen aan voordat ze de hele voortuin zouden verwoesten . Schoenen waren natuurlijk helemaal nat, dus daar ging ik dan op blote voeten en in me pyjama op pony-jacht! .Al snel stonden ze weer lekker te eten alsof het niks was wat wij daar gedaan hadden! Wy waren natuurlijk hardstikke wakker dus besloten we maar niet meer terug te gaan naar onze luchtbedjes. Om precies kw VOOR 7 zat mijn vriendin op Danoon en ik op Fairy.. Zo een half uurtje rond gereden. Daarna gingen we maar eten.. wat trouwens niet makkelijk is met 2 waakhonden, 1 kat en 2pony's! Maar alles bij elkaar was een SUPER dag !! Echtt een aanrader om eens te logeren bij je ponyy want je hebt hardstikke veel lol!!
Hmm ik vind toch echt dat sylleke de volgende ook mag openen hoor Ik stuur zo wel een foto.... maar waarom niet van de paarden dan?? of was dat juist niet de bedoeling??