darkadia schreef:Nou, hier kan ik ook voor paard 2 op zoek voor een nieuwe verzorgster.
Ik nen erg van het open communiceren, zo ook in de volgende situatie:
Ze is van de zomer hier begonnen, klikt enorm leuk met mijn paard, super blij met haar. Alleen ben ik zelf verhuisd, en heb nu 1,5u reistijd enkele reis. Op dit moment nog geen geschikte stal gevonden dichtbij huis voor hem. (Gevoelige longen, dus op vlas, zomers bij heet weer binnen kunnen of schuilstal en minimaal verlichte buitenbak waar ook in afgezet mag voor longeren). Andere paardje (bruikleen) staat wel dichterbij aangegeven dat als stalling waar bruikleenpaardje heen gaat bevalt, ik mijn eigen ergens in het voorjaar ook daarheen zal verplaatsen. Tenzij ik voor die tijd rijbewijs heb gehaald. Is dus nog totaal niet zeker.
Ze gaf aan hem toch te willen blijven doen, maar stuurde nu een Appje dat ze toch verder is gaan kijken en dus per dec een ander paard gaat doen....
Bijrijdster kan niet extra dus moet nu voor iig 1x per week eigenlijk iemand erbij voor verzorgen..want ook hij is niet een paard waar iedereen op kan... Pfff... Volgende x dergelijke aankondigingen dus niet meer zo lang van tevoren...
Nouja ik snap het ook wel een beetje ook al is het rot voor jou.. verzorgpaarden liggen niet voor het oprapen en als je dan iets aangeboden krijgt terwijl er over je huidige verzorgpaard onzekerheid bestaat en deze waarschijnlijk verhuisd..