Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en daar mag ik ook gebruik van maken!

Komende tijd hoeven verzorgen en zien of het beter word. Zit niks anders op

) om school te combineren met werk, vrije tijd en de paarden, maar ik heb morgen mijn eerste dag op het hbo en ik vraag me nu al af hoe ik dit ga doen
) náást school eraan besteden. Rooster verandert wekelijks, maar ben meestal pas rond 14.30 vrij (dus rond 4 uur thuis). Naar de fjord ga ik eigenlijk alleen 's middags aangezien er geen verlichting is voor de avond, dus dat wordt lastig. Daarnaast heb ik dus ook die andere pony waar ik 2 keer in de week naar toe ga.
Hoe doen jullie dat?
. Ik hou mijn huiswerk goed bij en begin op tijd met leren voor de tentamens. Ik heb 10 weken lang hetzelfde rooster en de lestijden vallen tussen 08:30 en 19:30 ongeveer. Dus ik kan of vroeg naar stal gaan of in de avond.
)

Bijrijder moet bij mij zeker 1 dag doordeweeks zijn, en als ze graag willen mag dan de 2e dag in het weekend, maar opzich heb ik dan alle tijd en zoek ik meer iemand voor doordeweeks. Naja, "zoek"... Ik ben gestopt met zoeken

En door rugklachten kan ik zelf nu niet zo veel rijden waardoor ik ook niet iemand anders erop wil zetten, omdat ik weet hoe pittig ze af en toe kan zijn dan
Mijn ouders zouden evt wel wat kunnen rijden, maar geen 6x per week (3x per week). De eigenaren hebben ook aangeboden wel eens te willen rijden (1/2x per week) Scooter en scooterrijbewijs is ook best duur om alleen voor een verzorgpaard te kopen. Ik zit dus te twijfelen of ik moet doorgaan met Sterre te verzorgen, of toch op zoek te gaan naar iets dichterbij.