Als het regent ga ik altijd buiten wandelen met Stru. Ik heb een gruwelijke hekel aan rijden in de regen, maar wandelen in de regen vind ik stiekem wel leuk Sowieso is wandelen met haar altijd erg leuk haha, want mensen staan altijd raar te kijken als ik lekker rustig loop en die knol naast me lekker rustig draaft aan een halster en een touwtje
Haaaii ben k weer. Rijden ging wel lekker Tot der un vent in ut maisveld langs de wei ging staan Dat was natuurlijk wel héul eng Mja, ging toch net stoppen dus veel maakt ut gelukkig niet uit.
Ik weet nou niet of ik het al een keertje geplaatst heb. Maar ik kan met M niet naar het Rosje (Ponyclub) hij heeft vergroeide nekspieren waardoor hij zeg maar nooit laag gereden kan worden, grote teleurstelling voor mij, en natuurlijk verveelend voor M. Ik mag wel met hem naar buiten
Nu reed ik een tijdje terug afentoe bij een meisje, Hupssakii hier op bokt. Maar door veel drukte met alles kwam het er ook niet zo van. Zij heeft een hele leuke pony, en ik ben zo stout geweest om tevragen of ze mischien nog iemand zocht, nu kunnen we als het mogelijk is de kosten samen gaan delen en dat we dan allebei een les nemen op de ponyclub, zo heb ik toch een serieuse pony waar ik lekker mee aan de slag kan! Als het goed is gaan we er morgen avond langs, en ik hoop dat alles teregelen valt