@ Ier: jaja, ik zat ook op paardenspellen.. Had er zelf ook 1 (nouja, meerdere

Was bekend onder de naam Miss Kiwi (omg

Ik zal mezelf is voorstellen

Ook al kun je het verhaaltje allemaal op m'n profiel lezen

Ik heet Liza, ben bijna 16 jaartjes jong en ook bijna in het trotse bezit van een scootie! Hoef ik die
20km ook niet meer naar school te fietsen

Ben vorig jaar blijven zitten met 4 VOLdoendes en moet 4 Havo dus een jaartje overdoen.
Ik woon in het altijd zonnige Zundert dat onder Breda in Noord Brabant ligt, lekker in een doodlopend
straatje tussen alle boeren

Ik was 9 toen ik voor het eerst echt begon met paardrijden, en heb toen op een manege gereden.
In die tijd heb ik wat verzorgpony'tjes gehad, maar niet echt serieus. Ik denk dat ik een jaar of
10/11 was toen ik op dat leuke valkje reed, maar ik niet mocht weten welk meisje er nou
eigenlijk op reed, ik wist wel dat de baas de pony voor zijn nichtje had gekocht. Pas dit jaar ben ik
erachter gekomen wie dat meisje nou uiteindelijk was, ze zit namelijk bij me in de klas en nu zijn
we de dikste maatjes! Best een grappig verhaaltje dus

Toen ben ik de allerbeste bejaarde kanjer Anora gaan verzorgen. Ik mocht zelfs op haar starten, en das
voor iedere verzorgmiep denk ik toch wel een grote droom! Ik heb helaas maar één zomerseizoen
wedstrijden gereden omdat ik te groot voor haar ben geworden (ze is maar een C pony) en het beter
was als het zusje van de eigenaresse haar volledig ging rijden. Ik ben dressuur B+20 en springen
B+14 geworden, en ik ben 5e dressuur en 15e springen op de brabantse kampioenschappen geworden.
Nu rij ik op Woodie, hij staat bij mij een paarhonder meter verderop in de straat, en ga bijna iedere
dag naar hem toe. Zeker in het begin hadden we nog wat moeite met elkaar maar het gaat al
steeds beter. Het is nog een echte kleuter, maar wat verwacht je op 5 jarige leeftijd

Gisteren zijn we zelfs samen gevallen

en protesten struikelde de klungel over zijn eigen benen en lagen we beide op de grond. Gelukkig
geen pijn en meteen weer opgestapt, waarna Woodie ineens liep zoals ik dat de hele tijd al van
hem vroeg

ik dat mijn lelijk eendje ooit nog een mooie zwaan wordt!
Foto's en meer verhaaltjes in mijn profiel

Die trouwens pas nog gerenoveerd is, hoop dat jullie mijn schrijfstijl en foto's leuk vinden