Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnnaXBoy schreef:Dankjewel iedereen! Nu heb ik een beter beeld vanuit het perspectief van de eigenaar. De discussie over wel of geen bijdrage vragen zal altijd blijven denk ik. Nu weet ik ook de gedachtegang erachter.
Peelie schreef:Goh. Dat ik dit topic tegen kom.
Laatst via Facebook contact gekregen met een leuke spontane meid die mijn ruin graag wil komen rijden.
Al een paar keer geprobeerd een afspraak te maken, maar keer op keer blaast ze af met een banketstaaf smoes.
De laatste keer stuurde ze mij een lange app met allerlij redenen waarom ze niet kon komen. Dat is ondertussen al een paar weken geleden en ik heb nog niet gereageerd. Ze gaat in de toekomst met zekerheid weer contact zoeken.
Wat moet ik daar nou mee? Op papier klinkt het leuk wat ze te bieden heeft, dus ik blijf toch wel een beetj intresse hebben, al moet ik zeggen dat het na de laatste keer wel een beetje klaar is.
Ga ik dan nooit een fatsoenlijke bijrijder vinden...
koos2015 schreef:Amanda, ik denk dat het echt het western is. Er zijn maar weinig mensen zonder eigen paard die western geschoold zijn of die ambitie hebben. Dus een kleine vijver. Zijn er westernstallen in de buurt of fb groepjes zodat je je doelgroep bereikt?
sneeuwpop schreef:AnnaXBoy schreef:Dankjewel iedereen! Nu heb ik een beter beeld vanuit het perspectief van de eigenaar. De discussie over wel of geen bijdrage vragen zal altijd blijven denk ik. Nu weet ik ook de gedachtegang erachter.
Moet je eens kijken in het topic "wat kost een paard daadwerkelijk".
Als je leest wat de meeste eigenaren kwijt zijn elke maand aan hun paard of pony, dan is een bijdrage zo gek nog niet.
Het kost gewoon veel geld.
M_D_H schreef:Ik heb ze eerst een week laten proefrijden (dat was handig want 1 november was een week nadat we gestart waren) en daarna afgesproken dat ze de bijdrage in een envelop door de brievenbus zouden doen.
Dat hebben ze ook gedaan
M_D_H schreef:Hmm. Slecht begin. Anderzijds. Het kan best zijn dat jullie met verschillende banken werken en dat het daardoor wat langer duurt.